بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مک آلیستر اولین خرید لیورپول

منبع : خبرگزاری ایلنا
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۹:۱۳

به گزارش ایلنا آلکسیس مک آلیستر، اولین خرید لیورپول برای فصل جدید، سال بسیار خوبی سپری کرد. او قهرمانی در جام جهانی قطر با تیم ملی آرژانتین را به دست آورد و در لیگ برتر با پیراهن برایتون درخشش خوبی از خود نشان داد. 

اگرچه این انتقال هنوز رسمی نشده است اما توافق در حال حاضر کامل شده و او از فصل آینده برای لیورپول و یورگن کلوپ بازی خواهد کرد.  برایتون که تلاش می‌کند سهمیه لیگ کنفرانس اروپا را به دست بیاورد، سه بازی  دیگر تا پایان فصل خواهد داشت و باید برابر ساوتهمپتون، منچسترسیتی و استون ویلا به میدان برود. 

لیورپول قصد بستن قراردادی چند ساله با بازیکنی دارد که در رده های پایین آرژانتینوس جونیورز  بازی کرده و در بوکاجونیورز نیز بوده است. لیورپول مبلغی نزدیک به ۷۰ میلیون پوند برای او خواهد پرداخت.

لیورپول با ۱۹ بار قهرمانی در انگلیس و ۶ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در رقابت با چلسی که این هافبک آرژانتینی را می‌خواستند، پیروز شد.

مک آلیستر ۲۴ ساله و متولد سانتا روزا، لاپامپا، در این فصل ۳۲ بازی در لیگ برتر انجام داده و ۱۰ گل به ثمر رسانده و بهترین گلزن این تیم شده است. او یک پاس گل هم داده است. آخرین گل او در باخت ۵ بر یک مقابل اورتون بود. 

عملکرد مک آلیستر در برایتون

بازی‌های انجام شده: ۱۰۹
گل : ۲۰
پاس گل: ۸

لیورپول امید بسیار کمی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان دارد. در جدول، نیوکاسل با ۶۹ امتیاز در رده سوم است و مچستر نیز با این پیروزی ۶۹ امتیازی شد و در رده چهارم ایستاد. لیورپول با ۶۶ امتیاز و یک بازی بیش‌تر از منچستر و نیوکاسل در رده پنجم قرار گرفت. در صورتی که منچستر و نیوکاسل از ۲ بازی باقی مانده خود تنها یک امتیاز کسب کنند، شانس حضور در لیگ قهرمانان اروپا برای قرمزهای آنفیلد صفر می‌شود.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *