بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سجادی ضد استقلال است/ وزیر گفت من پرسپولیسی نیستم، برادرم قرمز است/ ساپینتو روی سکوها بیشتر کمک می کند!/ می خواهند جام حذفی را هم به پرسپولیس بدهند

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۸:۳۷

علی جباری کاپیتان  و مدیر اسبق استقلال در گفتگو با خبرورزشی، قاطعانه می گوید گروهی از مدیران فدراسیون و وزارت ورزش ضد استقلال هستند و دلشان می خواهد پرسپولیس قهرمان جام حذفی شود. مصاحبه جباری را در ادامه می خوانید:

شما همیشه از مدیران قبلی وزارتخانه انتقاد می کردید و مدعی بود آنها هوای پرسپولیس را دارند.

هنوز هم این اعتقاد را دارم. ببینید پرسپولیسی بودن اصلا بد نیست  چون هر کس می تواند طرفدار یکی از این دو تیم باشد. بسیاری از پیشکسوتان پرسپولیس دوستان عزیز ما و همبازیان خودمان در تیم ملی بوده اند ولی بحث من این است که وقتی یک نفر در جایگاه مدیریت قرار می گیرد نباید به تیمی که تعلق خاطر دارد بیشتر کمک کند.

الان هم همین نظر را دارید؟

بله دقیقاً.  الان هم می گویم گروهی از مدیران ارشد فدراسیون سازمان لیگ و البته خود وزارتخانه ضد استقلال هستند و دلشان می خواهد پرسپولیس قهرمان جام حذفی شود حتی خود آقای سجادی هم ضد استقلال هستند!  ایشان وزیر شد و پس از اینکه روی کار آمد به او گفتند آجرلو را مدیرعامل استقلال کنیم.  دقیقا مانند داستان مدیرعامل شدن آقای افشارزاده در استقلال.

در مقطعی شما با مدیران ارشد وزارتخانه بر سر پرسپولیسی بودن آنها بحث هم کردید و درگیری لفظی داشتید…

درگیری من با آنها به خاطر پرسپولیسی بودن این افراد نبود بلکه به خاطر حمایتشان از پرسپولیس بود. من شخصاً به آقای سلطانی فر وقتی وزیر بود گفتم شما پرسپولیسی هستی و عیبی هم ندارد اما عدالت را میان این دو تیم رعایت کنید البته ایشان به من گفت من پرسپولیسی نیستم برادرم پرسپولیسی است ولی من اطلاع دقیق داشتم که اتفاقاً برادرش استقلالی بود و خودش پرسپولیسی بود. در همین وزارت ورزش کنونی هم آخرین ضربه را به استقلال با آوردن آجرلو زدند. شما فکر می کنید آجورلو عاشق چشم و ابروی فرهاد مجیدی بود؟ نه اصلاً. انتظار نداشتند تیم مجیدی نتیجه بگیرد و این تصور بود که بعد از چند هفته ناکامی، فرهاد می رود و آقایان فردی را که مد نظر خودشان است می آورند اما بر خلاف تصور آنها، خوشبختانه استقلال با مجیدی مقتدرانه نتیجه گرفت. یک بحث مهم مدیریتی اینجاست که وقتی بودجه نداری چرا بیخودی باشگاه را بدهکار می کنی که این همه دردسر درست شود؟ خود آقای احمد سعادتمند که قبل از آجورلو و  مددی مدیرعامل باشگاه استقلال بود اعتراف کرد پول استراماچونی را جور کرده بود اما وزیر قبلی ورزش گفت آن را نپردازند. چنین مسائلی است که آدم را اذیت می کند.

سجادی ضد استقلال است/ وزیر گفت من پرسپولیسی نیستم، برادرم قرمز است/ ساپینتو روی سکوها بیشتر  کمک می کند!/ می خواهند جام حذفی را هم به پرسپولیس بدهند

البته آجورلو رفت و فتح‌الله‌زاده آمد اما استقلال همچنان مشکل داشت

بله استقلال همچنان مشکل داشت و هنوز هم دارد اما در میان تمام مدیرانی که طی چند سال اخیر مدیرعامل استقلال شدند فقط فتح الله زاده استقلالی بود. متاسفانه  برای برنامه او هم چیدند و متاسفانه خودش هم اشتباهاتی کرد تا این مدیر را نابود کنند. فتح‌الله‌زاده نباید می آمد و حالا که آمد باید خیلی بیشتر مراقب بود اما متاسفانه این بلاها را سرش آوردند.

بحث فنی استقلال هم مطرح است. خیلی‌ها می‌گویند محرومیت‌های متوالی ریکاردو ساپینتو به استقلال لطمه زد.

اتفاقاً من معتقدم اگر روی سکوها می نشست بیشتر می توانست به استقلال کمک کند. این آدم ذاتا عصبی است و از کوره در می رود. گاهی اوقات هم تیم های مقابل شیطنت هایی برای عصبانی کردن و انجام می دادند به همین خاطر اگر روی سکوها می‌نشست بیشتر کمک حال استقلال بود. یک نکته ام خیلی مهم است و  به استقلال ضربه بزرگی وارد کرد. متاسفانه برخی افراد معدود در فضای مجازی صفحه و کانال درست کردند و در آن فحش های بسیار زشتی به برخی داوران دادند این حرکت اصلا در فرهنگ استقلال جایی ندارد اما ضربه بزرگی به استقلال از طریق فضای مجازی وارد کرد. طبیعی است وقتی شما انگشت داخل لانه زنبور می کنی آنها هم نیش می زنند. وقتی به اسم هوادار استقلال صفحه می سازند، کانال می‌زنند و به داوران فحش می دهند باید این انتظار را هم داشت که برخی داوران عصبانی شوند و لجبازی کنند.

بحث تبریک نگفتن سرمربی استقلال هم مطرح است و گروهی می گویند ریکاردو ساپینتو بهتر بود به پرسپولیس تبریک می گفت.

من خودم اگر مدیر استقلال بودم با سرمربی تیم قبل از بازی صحبت می کردم تا اگر پولیس قهرمان شد تبریک بگوید. بهتر بود ساپینتو این کار را می کرد همانطور که پرسپولیسی‌ها هم فصل قبل وقتی ما بدون شکست قهرمان شدیم باید تبریک می‌گفتند. کلاً نباید به چنین مسائلی دامن زده شود. استقلال و پرسپولیس هواداران میلیونی در ایران دارند و در عین رقابت هرچقدر بیشتر با هم رفاقت کنند به نفع خودشان است.

سوال آخر.  استقلال قهرمان جام حذفی میشود؟

به شما گفتم و دوباره هم می گویم گروهی از مدیران در وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ پرسپولیسی هستند و دوست دارند این تیم قهرمان جام حذفی هم بشود ولی استقلال باید بدون توجه به این مسائل وارد زمین شود و دقیقا مانند بازی با تراکتور عمل کند. وقتی توپ داخل دروازه برود دیگر کسی نمی‌تواند کاری بکند و این دقیقا همان کاری است که استقلال باید انجام بدهد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *