بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پیروزی پورتو با «پوکر» طارمی/ صعود ستاره ایرانی به صدر جدول برترین گلزنان

منبع : خبرگزاری تسنیم
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۸:۲۵
بدون تصویر

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در چارچوب دیدارهای هفته سی‌و‌سوم لیگ برتر پرتغال، شب گذشته (شنبه) تیم فوتبال پورتو در دیداری خارج از خانه مقابل تیم فامالیسائو به میدان رفت و میزبانش را با نتیجه 4 بر 2 شکست داد که هر چهار گل این تیم را مهدی طارمی به ثمر رساند.

طارمی ابتدا در دقیقه 7 از روی نقطه پنالتی تیمش را پیش انداخت. او سه دقیقه بعد دومین گل خود را با پاسی از اوتاویو به ثمر رساند.

فامالیسائو با گل ایوان جیم در دقیقه 33 به بازی برگشت و یک دقیقه به پایان نیمه اول با گلی که کولومباتو زد، کار را به تساوی کشاند تا بازنده به رختکن نرود.

در نیمه دوم طارمی دو بار دیگر از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد که اولین بار در دقیقه 67 بود و دومین مورد در دقیقه 75. او با پوکر در این بازی 21 گله شد و بالاتر از گونسالو راموس مهاجم 18 گله بنفیکا، در صدر جدول برترین گلزنان لیگ برتر پرتغال ایستاد. طارمی در دقیقه 90 بازی جای خود را به گابریل ورون داد.

در نهایت پورتو با گل‌های مهاجم ایرانی‌اش این بازی را برد و با 82 امتیاز خودش را به فاصله یک امتیازی بنفیکای صدرنشین رساند، تیمی که اگر امشب (23:00) در خانه اسپورتینگ لیسبون به پیروزی برسد، قهرمانی‌اش را قطعی خواهد کرد.پاری‌سن‌ژرمن به‌دنبال جذب مهدی طارمی در تابستان

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *