بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

وسلی اسنایدر: غیرممکنی وجود ندارد؛ اینتر می تواند منچسترسیتی را شکست دهد

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۶:۱۷

طرفداری | وسلی اسنایدر، اسطوره اینتر سرسخت بودن اینزاگی را بهترین ویژگی او می داند.

اینتر و منچسترسیتی در فینال لیگ قهرمانان 23-2022 به مصاف هم می روند و وسلی اسنایدر باور دارد که هیچ بازی غیرممکنی وجود ندارد و در نتیجه نراتزوری می تواند با شکست سیتیزن ها فاتح لیگ قهرمانان شود. وسلی اسنایدر که خودش با اینتر در سال 2010 قهرمان لیگ قهرمانان شده است، بازی برگشت این تیم مقابل میلان را از نزدیک به تماشا نشست. او در این مورد گفت:

سه شنبه شب فوق العاده ای بود. هرگز آن را فراموش نخواهم کرد. سن سیرو در شب های مشخصی منحصر به فرد است. جو این بازی مقابل میلان یادآور تقابل نیمه نهایی لیگ قهرمانان با بارسلونا بود و تماشای این بازی کنار دوست دیوانه خوبم ماتراتزی، آن را جالب تر نیز کرده بود. شکست دادن منچسترسیتی در فینال استانبول کار غیرممکنی برای اینتر است؟

بازی های غیرممکن وجود ندارند، بازی های سخت وجود دارند و این نیز قطعاً یکی از آن بازی هاست. اینتر در یک بازی هر کاری می تواند انجام دهد. بسیاری فکر می کردند ما در سال 2010 مقابل بارسلونا هیچ شانسی نداریم اما سپس شما باید بازی کنید و نتیجه را ببینید. تیم ها اکنون متفاوت هستند و فوتبال نیز تغییر کرده است. گواردیولا تیمی خارق العاده ساخته است اما آن ها می توانند در خط دفاعی اشتباه کنند و گل دریافت نمایند و اینتر از نظر جسمانی کاملاً آماده این کار است. ارلینگ هالند در حال حاضر بهترین مهاجم اروپاست؟

در حال حاضر او احتمالاً ویرانگرترین مهاجم است اما هیچ کسی به تنهایی پیروز نمی شود. منچسترسیتی بازیکنان خطرناک بسیاری دارد و این که فقط روی یک بازیکن تمرکز کنید، غیرممکن است. اینتر باید به عنوان یک کل واحد، یک تیم متحد بازی کند و بدون هیچ ترسی و با سری بالا به مصاف منچسترسیتی رود. لائوتارو مارتینز در صورت قهرمانی در لیگ قهرمانان می تواند گزینه کسب توپ طلا باشد؟

لائوتارو باید به این فکر کند که قهرمانی در لیگ قهرمانان با اینتر بهترین اتفاقی است که می تواند رخ دهد. او الان فاتح جام جهانی شده که برای نامزدی توپ طلا امتیاز زیادی محسوب می شود. در کل، او مهاجمی قدرتمند است که خیلی پیشرفت کرده است. اینزاگی در فصل جاری لحظات سختی داشته است. بهترین ویژگی او چیست؟

سرسخت بودنش. او به خوبی از پس شرایط سخت برآمده و در نهایت، او حق داشت چون الان همه خوشحال به نظر می رسند. این بهترین راه برای رسیدن به فینال است.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *