بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شکایت استقلال از عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس

منبع : خبرگزاری مهر
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۲۲:۵۳

به گزارش خبرگزاری مهر، بعد از قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر، ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال در نشست خبری بعد از بازی مقابل تراکتور گفت که پرسپولیس شایسته قهرمانی نبوده و این عنوان را به پرسپولیس تبریک نمی‌گوید.

حسین خبیری یکی از اعضای هیات مدیره پرسپولیس در واکنش به این صحبت‌ها، ساپینتو را فردی دانست که «فقر فرهنگی» دارد.

باشگاه استقلال هم عصر امروز جمعه با انتشار بیانیه‌ای، علیه خبیری موضعگیری کرد و نوشت:

«باشگاه استقلال بارها و بارها در طول این فصل نشان داده هیچ علاقه‌ای به مجادله کلامی و بیانیه نویسی‌های اعتراضی نداشته اما هر بار در مقام پاسخگویی و دفاع از حقوق تضییع شده ناچار به واکنش شده است.

متاسفانه حسین خبیری، عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس علاقه بسیاری دارد هر از گاهی در مورد تیم بزرگ استقلال صحبت کند و با خودشیرینی به دنبال پیدا کردن جایی در میان هواداران تیمش باشد. باعث تاسف بسیار است که عضو هیات مدیره یک باشگاه تا این حد ادبیات سخیف و سطح پایینی دارد.

قابل توجه اینکه ریکاردو ساپینتو، سرمربی تیم استقلال بعد از پایان بازی شب گذشته مقابل تراکتور در کنفرانس خبری با صراحت گفت: من به همه تیم‌ها از جمله سپاهان و پرسپولیس احترام می‌گذارم، اما این حق را دارم که نظر خودم را داشته باشم و ضمن احترام، به نظر من استقلال شایسته قهرمانی بود و من به همین دلیل به تیمی که قهرمان شده تبریک نمی‌گویم.

این حرف نشان دهنده نگاه حرفه‌ای و منصفانه سرمربی تیم استقلال است و هیچ گونه بی احترامی به هیچ تیمی نبود. اما متاسفانه خبیری که پیش از این هم اظهار نظر اضافی در مورد کاپیتان استقلال انجام داد و به همین دلیل توبیخ شد، باز هم خارج از حد و حدود و اندازه خود صحبت کرده و به سرمربی تیم استقلال بی احترامی کرده است.

چرا در حالی که ریکاردو ساپینتو هیچ گونه بی احترامی نکرده خبیری از کلمات زشت و سخیف در مورد سرمربی تیم استقلال صحبت می‌کند؟ آیا این خود نشان دهنده بی ادبی و بی فرهنگی و بی شخصیتی او نیست؟ آیا کسی که در چنین شرایطی می‌گوید سرمربی تیم حریف بی فرهنگ و بی شخصیت است، خود نماد بی فرهنگی و بی شخصیتی نیست؟ به نظر می‌رسد علاقه فراوان به مصاحبه به شکل بدی حسین خبیری را اذیت می‌کند!

باشگاه استقلال در راستای حمایت از حقوق سرمربی و هواداران خود، به دلیل این صحبت‌های سخیف و بی ادبانه از عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به کمیته اخلاق و کمیته انضباطی شکایت می‌کند.

گویا برای خبیری بد نامی بهتر از گمنامی است که البته باشگاه استقلال چنین اجازه‌ای به او و امثال او نمی‌دهد و در صورت تکرار، با شیوه‌های دیگری پاسخ او را می‌دهد.»

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *