بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

نماینده ایران جدال حساس را به قطر باخت/ مصاف شهداب با حریف ژاپنی

منبع : خبرگزاری مهر
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۲۲:۵۳

به گزارش خبرگزاری مهر، دیدارهای مرحله دوم رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا که از روز پنج‌شنبه ۲۸ اردیبهشت در منامه آغاز شده بود، امروز (جمعه ۲۹ اردیبهشت) پیگیری شد.

تیم شهداب ایران که در روز نخست این مرحله و در گروه F به مصاف تیم اسپورتینگ کویت رفت و سه بر صفر این تیم را شکست داده بود، عصر اروز جمعه و در دومین مسابقه این مرحله مقابل پلیس قطر صف آرایی کرد و ۳ بر ۲ مغلوب این تیم قدرتمند شد.

در ست‌های دوم و سوم این مسابقه شاگردان محمدرضا تندروان با امتیاز مشابه ۲۵ بر ۲۲ به پیروزی رسیدند، اما در سه ست اول، چهارم و پنجم با امتیازهای ۲۰ بر ۲۵، ۲۳ بر ۲۵ و ۱۲ بر ۱۵ مغلوب نماینده قدرتمند قطر شدند تا به عنوان تیم دوم گروه خود راهی مرحله نیمه‌نهایی شوند.

سعید معروف، امیر غفور، میثم صالحی، شهروز همایونفرمنش، رضا عابدینی، مسعود غلامی و مهدی مرندی به عنوان لیبرو، ترکیب شروع کننده شهداب ایران در این مسابقه بودند.

یاماموتو شینگو از ژاپن به همراه آگونگ پوروان تارو از اندونزی به عنوان داوران اول و دوم، قضاوت دیدار شهداب و نماینده قطر را برعهده داشتند.

محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال ایران به همراه روسای فدراسیون والیبال کشورهای بحرین، امارات و قطر از جمله تماشاگران دیدار شهداب ایران و پلیس قطر بودند.

شهداب ایران در مرحله مقدماتی موفق به شکست گاز جنوب عراق، کام ایر افغانستان و تایچونگ بانک چین‌تایپه شده بود تا به عنوان تیم صدرنشین گروه راهی مرحله دوم مسابقات شود.

نماینده والیبال ایران ساعت ۱۷ فردا (شنبه ۳۰ اردیبهشت) در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات به مصاف سانتوری سانبردز ژاپن خواهد رفت.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *