بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

من فقط به لوگوی استقلال و پرچم کشورم اهمیت می‌دهم/ شبانه مدیرعامل ما عوض شد، چیزی گفتیم؟

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ | ۳:۴۵

استقلال در شرایطی توانست سه امتیاز دیگر را به جمع اندوخته‌های خود اضافه کند که این بازی تحت تأثیر حذف احتمالی آبی‌ها از آسیا قرار گرفته بود. عارف غلامی که پیش از این با مدیران باشگاه وارد چالش شده بود و حتی با جریمه کسر قرارداد هم روبرو شد، یکی از نفراتی بود که در پایان بازی به انتقاد از وضعیت مدیریت باشگاه پرداخت.

عارف غلامی مدافع استقلال پس از دیدار برابر ذوب‌آهن و در میکسدزون استادیوم آزادی گفت: همانطور که خودتان گفتید بازیکنان چهره یک تیم دوم جدول که شانس قهرمانی در ۲ جام دارد را ندارند. ناراحتی ما از تصمیماتی است که چندین ماه گذشته گرفته شده و تمام آن به ضرر تیم، بازیکنان، کادرفنی و تمام این هواداران بوده است.

نود درصد تماشاگران معترض هستند

نود درصد تماشاگران معترض بودند. به نظرات و تصمیمات ما که هیچ احترامی گذاشته نمی‌شود. حداقل به حرف این هواداران گوش دهید. مگر شما برای حرف مردم مسئول نیستید؟ خب این هواداران نیز از همین مردم هستند.

من فقط به لوگو استقلال و پرچم کشورم اهمیت می‌دهم

هر روز یک بهانه می‌آوردند. یک روز می‌گفتند اسپانسر. اصلا اسپانسر به من بازیکن هیچ ربطی ندارد. ۲ موضوع مهم روی این پیراهن است که من روی آن تعصب دارم و برایم مهم است. اول آرم استقلال است و سپس پرچم کشورم. اصلا برای من فرقی نمی‌کند کدام اسپانسر روی پیراهن من باشد.

تیمی که جام طلایی گرفته بود را یک‌شبه به فنا دادید

شما باید به تعهدی که به هواداران و تیم دارید، عمل کنید. شبانه و پس از قهرمانی سوپرجام، مدیرعامل ما عوض شد. اصلا در حوزه ما نبود و هیچ صحبتی نکردیم. ولی آیا ما قدمی رو به جلو برداشتیم؟ آیا خودتان این سوال‌ها را از خودتان می‌پرسید؟ تمام زحمات یک تیم را که با سختی به دست آمده بود، تیمی که قهرمان کرده بودیم، جام طلایی گرفته بودیم را یک‌شبه به فنا دادید.

دسته بندی ها : خبرورزشی
برچسب ها : , ,

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *