بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سیمونه اینزاگی: از گلزنی لوکاکو در تیم ملی کشورش خوشحالیم؛ فیورنتینا تیمی با انگیزه است

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ | ۲۰:۰۱

طرفداری | سیمونه اینزاگی، سرمربی ایتالیایی اینتر قبل از دیدار تیمش مقابل فیورنتینا با Inter TV مصاحبه کرد: در مورد مصدومیت بازیکنان در بازی های ملی:

ما چالهان اوعلو را از دست دادیم، اما وقتی بازی ها زیاد است، همیشه خطر مصدومیت ها وجود دارد. به غیر از چالهان اوعلو، اشکرینیار و احتمالا دی مارکو هم غیبت خواهند داشت. با این حال به بازی فردا مقابل فیورنتینا فکر می کنیم زیرا فکر کردن به آنچه اتفاق افتاده بی فایده است.  در مورد زمان بازگشت چالهان اوعلو و وضعیت بروزوویچ جانشین او در ترکیب:

می دانیم چالهان اوعلو چقدر برای تیم ما مهم است. اشکرینیار و دیمارکو نیز همینطور. هر روز آنها را به همراه کادر پزشکی زیر نظر داریم و سعی خواهیم کرد هر چه زودتر آنها را به آمادگی برسانیم زیرا با بازی های زیادی که در پیش است، به همه نیاز خواهیم داشت. با این حال می دانیم که در همان پست، بروزوویچ را داریم که در وضعیت خوبی از تیم ملی کشورش بازگشته و نام کریستین اصلانی را نیز نباید فراموش کنیم. به همه شاگردانم نیاز خواهم داشت. در مورد فرم خوب فیورنتینا:

می خواهیم عملکرد خوبی در مقابل تماشاگران خود داشته باشیم. مقابل تیمی آماده و با انگیزه بازی می کنیم که در بازی های اروپایی و کوپا ایتالیا عملکرد خوبی داشته و کارهای مهمی به خصوص در ماه های اخیر انجام داده است. فردا باید در بهترین فرم ممکن باشیم. در مورد درخشش لوکاکو در بازی های ملی و اهمیت او در مقطع پایانی فصل و مشکل گلزنی:

بدون شک او بازیکنی بسیار مهم خواهد بود. از اینکه او برای تیم ملی کشورش موفق به زدن چند گل شد خوشحالیم. واضح است که با توجه به تعداد موقعیت هایی که در چند بازی اخیر ایجاد کرده ایم، به اندازه کافی گل نزده ایم، اما من دلگرم هستم زیرا روی این مشکل کار کرده ایم. علاوه بر این، ما ژکو که از تیم ملی خود بازگشته و کوریا که در حال رسیدن به آمادگی است و همچنین لائوتارو که دیروز به ایتالیا برگشت را نیز در اختیار داریم، بنابراین من بسیار مطمئن هستم. در مورد اهمیت آمادگی خط میانی با توجه به سیستم 4-2-3-1 فیورنتینا:

مطمئنا اهمیت دارد. می دانیم که در مقابل یک تیم بسیار قوی که در همه پست ها بازیکنان خوبی دارد قرار می گیریم. به حمایت هواداران و گذاشتن 110 درصد توان خود در زمین بازی نیاز داریم زیرا از قدرت حریف آگاهیم. در مورد وضعیت آمادگی گوزنس و باستونی:

بله آنها آماده هستند و در تمرینات دو روز گذشته به طور کامل شرکت کردند. اکنون دو جلسه تمرینی دیگر داریم و باید ببینیم می توانیم آنها را به بهترین فرم ممکن برسانیم یا نه. سپس تصمیم گیری خواهیم کرد.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *