بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

توماس توخل: اخراجم از چلسی مرا شوکه کرد چرا که مثل خانواده‌ام بود؛ آدم احساساتی‌ای هستم!

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۸:۲۲

توماس توخل از روزهای خود در چلسی و بازی حساس مقابل دورتموند می‌گوید.

طرفداری | بایرن مونیخ در چهارچوب هفته بیست و ششم بوندسلیگای آلمان، فردا میزبان بروسیا دورتموند خواهد بود. توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ در کنفراس خبری پیش از بازی با دورتموند، علاوه بر شرایط مسابقه‌ی فردا، از اوضاع خود در لندن و نحوه اخراجش از چلسی صحبت کرد:

اخراج از چلسی؟

برایم بسیار شوکه‌کننده بود؛ چلسی برایم حکم خانواده را داشت و هم‌چنان این موضوع آزرده‌خاطرم می‌کند. جلسه ما ساعت 8 صبح بود و تنها 3 الی 5 دقیقه طول کشید. همه ما فکر می‌کردیم در مسیر درستی هستیم و زمان بیشتری برای بدست آوردن چیزهای جدید در باشگاه داریم. به هر حال اکنون یک چالش جدید پیدا کرده‌ام و خوشحالم که اینجا هستم. با افراد آنجا رابطه خوبی داشتم. هنوز هم دوستان زیادی در چلسی دارم و این چیزی نیست که تغییر کند. 

شخصیت و کرکتر من؟ 

من آدم آرامی شده‌ام؛ ابته استثنائاتی هم پیش می‌آید؛ مانند اتفاقی که بین من و آنتونیو کونته پیش آمد. فرقی نمی‌کند که 35 یا 49 ساله باشم؛ عاشق فوتبالم و مسابقات را دوست دارم. من احساساتی هستم.

 هفته‌های سخت پیش رو؟ هفته‌های اصلی از راه رسیده‌اند. در آوریل و می بازی‌های مهمی داریم که چرا که می‌توانیم به عناوین مختلف برسیم. معمولاً بایرن به رهبری لیگ عادت دارد و تمرکزش روی رقابت‌های دیگر است؛ اما امسال اینطور نیست.

 

کار در مونیخ؟

خانواده من در همین نزدیکی زندگی می‌کنند؛ من سال‌ها زمانی که در آگزبورگ بودم از کنار آلیانتس آرنا رد می‌شدم؛ به همین دلیل احساسی خیلی خوبی اینجا دارم و هر روز لذت می‌برم. کار کردن نزدیک به محل تولد و خانه آدم خاص است.

هفته اول چطور بود؟ کار، خوابیدن، خوردن و تکرار آن؛ هفته اول من اینطوری بود. احساس کردم که به اندازه یک ماه کار کردم؛ شب‌ها خسته می‌شدم اما برای روز بعد آماده بودم. درست است که خسته‌کننده بود اما در عین حال این بهترین اتفاقی بود که رخ داد. من بسیار سپاسگرازم که بخشی از این باشگاه هستم.

من خیلی بازی‌های گذشته را آنالیز نکردم. نگاه ما به آینده است. سعی کردیم چند پروسه‌ی جدید را وارد تمرینات تیم کنیم. هر چه بیشتر با هم کار کنیم به نتایج بهتری می‌رسیم.

کاپیتان‌های تیم؟

خیلی مهم است که با کاپیتان‌های تیم یعنی مانو، توماس و یوس ارتباط خوبی داشته باشم؛ آن ها نماد باشگاه هستند بنابراین کار کردن با آن‌ها یک موهبت است. 

ناراحتی کیمیش و گورتزکا از برکناری ناگلزمان؟

این که لئون و یوس این مسائل را می‌گویند خیلی خوب و قابل درک است. یوسوا برای من بازیکن کلیدی و حرفه‌ای است.

تجربه صحبت به زبان فرانسوی؟

فرانسوی‌های تیم خیلی خوشحالند که هنوز می‌توانم چند کلمه فرانسوی حرف بزنم. ارتباط با بازیکنان به زبان آن‌ها خیلی خوب است و بابت آموختن فرانسوی و کسب این تجربه خوشحالم. 

آنتونی بری؟

این مسئله بین دو باشگاه است. آرزوی مطلق من آمدن اوست اما باشگاه‌ها باید به توافق برسند. من خوشبین هستم که به اینجا بیاید.

اولی هوینس؟

برای من خیلی مهم بود که با او صحبت کنم. اولی هوینس خودِ اف‌سی بایرن است. به او گفتم تمام تلاشم را خواهم کرد. از اون تشکر می‌کنم همچنین از هربرت هاینر، اولیور کان، حسن و مارکو نپه.

بازی فردا با دورتموند؟

این یک بازی بزرگ برای بونسدلیگا و ما است؛ چالش بسیار بزرگی داریم اما بازیکنان و باشگاه به آن عادت دارند. این یک بازی بزرگ است و باید آماده باشیم. باید برای هر عنوانی بجنگیم.  سیستم‌مان برای بازی فردا (3 دفاعه یا 4 دفاعه) را اکنون فاش نمی‌کنم؛ دوست داشتم ولی بازی مهم‌تر است. به جز مانوئل نویز، ماتیاس تل و لوکاس هرناندز بقیه‌ی بازیکنان برای بازی فردا در دسترس هستند. جمال موسیالا به طور کامل با ما تمرین می‌کند و فردا نیز از صبح تمرین خواهد کرد.

 

ترکیب فردا بسیار ناعادلانه خواهد بود چرا که هنوز برداشت کامل از تیم ندارم. بازیکنان زیادی اینجا هستند ک همیشه دلم می‌خواست مربی‌شان شوم و به آن‌ها گفتم که همه برای من مهم هستند. 

با اینکه بعضی از بازیکنان خیلی دیر از بازی‌های ملی به مونیخ برگشتند، اما انرژی فوق‌العاده‌ای در تیم حس می‌کنیم. مشتاقانه منتظر بازی فردا هستیم و بازی بسیار مهمی برای ماست. 

بایرن مونیخ روز شنبه 12 فروردین در حساس‌ترین درکلاسیکر چند سال اخیر میزبان دورتموند صدرنشین خواهد بود. شاگردان توماس توخل در صورت برتری در این دیدار مجدداً به صدر جدول بوندسلیگا باز خواهند گشت. 

دسته بندی ها : طرفداری

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *