بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان

منبع : خبرگزاری ایلنا
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۴:۲۱

به گزارش ایلنا، تیم پرسپولیس تهران در مسابقه هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال از ساعت 21:15 امشب در ورزشگاه خانگی مس رفسنجان به میدان خواهد رفت.

سرخپوشان تهرانی در آخرین بازی سال گذشته مقابل سپاهان در ورزشگاه آزادی شکست خوردند که این نتیجه یحیی گل محمدی و شاگردانش را از صدر جدول رده بندی دور کرد. این شکست به سپاهان کمک کرد 49 امتیازی شود و استقلال هم با برتری برابر فولاد 46 امتیازی شده و بالاتر از پرسپولیس در رده دوم بایستد.

پرسپولیس با تایید یحیی گل محمدی درحالی پا به بازی خارج از خانه گذاشته که مرتضی پورعلی گنجی و کمال کامیابی نیا به دلیل آسیب دیدگی غایب هستند و لئاندرو پریرا به دلیل دریافت کارت قرمز محروم است.

علیرضا بیرانوند پس از استراحت در بازی مقابل کنیا اکنون با آمادگی کامل برای بازی امروز آماده است و در اندیشه ثبت سیزدهمین کلین شیت فصل خواهد بود.

در خط دفاعی اینطور به نظر می‌رسد که گل محمدی از وحید امیری به عنوان دفاع چپ و از دانیال اسماعیلی فر به عنوان دفاع راست استفاده کند. در این صورت فرشاد فرجی و گولسیانی دو مدافع میانی خواهند بود.

میلاد سرلک و سینا اسدبیگی دو هافبک دفاعی خواهند بود که در کنار مهدی ترابی و سعید صادقی خط میانی را تشکیل می‌دهند. صادقی به دلیل مصدومیت غیبت طولانی مدت داشت.

عیسی آل کثیر جانشین پریرا مصدوم می‌شود و در محمد عمری جوان شانس اصلی پرسپولیس برای گلزنی در مسابقه برابر شاگردان محمد ربیعی خواهد بود.

بدین ترتیب ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان به شرح زیر است:

علیرضا بیرانوند، وحید امیری، گئورگی ولسیانی، فرشاد فرجی، دانیال اسماعیلی فر، سینا اسدبیگی، میلاد سرلک، سعید صادقی، مهدی ترابی، عیسی آل کثیر و محمد عمری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *