بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مرد سال فوتسال ایران از نگاه کاپیتان سابق تیم ملی

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ | ۹:۴۱

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان درباره عملکرد خود در گیتی‌پسند در سال گذشته صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، محمد کشاورز در گفت‌وگو با برنا درباره عملکرد فنی خود سال ۱۴۰۱ اظهار داشت:

سال بدی نبود. به هر حال تجربیاتی کسب کردیم. سال‌ قبل قهرمان شدیم و امسال رتبه دوم را کسب کردیم. در کل از سال گذشته راضی بودم. هرچند که سالی پر چالش بود.

سرمربی تیم گیتی پسند در خصوص انتخاب شیرین‌ترین اتفاق سال خود عنوان کرد:

حضور ذهن ندارم که بخواهم یک لحظه یا اتفاق را به عنوان اتفاق مهم سال انتخاب کنم. شاید بتوانم همان برد شیرین ۷-۳ در بازی رفت مقابل مس سونگون را انتخاب کنم که بردی خوب بود. آن دیدار یکی از دیدارهای جذاب لیگ بود و بابت برد بسیار خوشحال شدم.

وی درباره وضعیت خود ادامه داد:

مذاکرات خودم را با گیتی‌پسند انجام داده‌ام و در خدمت این تیم هستم. امیدوارم با تلاش کافی و کوشش بتوانیم قهرمانی سال گذشته را تکرار کنیم.

آیا امسال لیگی دو قطبی را شاهد بوده‌ایم؟ پاسخ کشاورز این‌گونه بود:

تیم‌های دیگر هم تلاش بسیار زیادی داشته‌اند. یکی از تیم‌ها که تلاش زیادی کرده تا این دو قطبی بشکند کراپ الوند است. این تیم هم بازیکنانی باکیفیت دارد و هم کادر فنی خوب. تیم سن‌ایچ هم تیمی باکیفیت و پرقدرت است. این دو تیم صدر جدول را از دو قطبی خارج کرده‌اند که این مساله نوید روزهای بهتری برای فوتسال را می‌دهد.

وی درباره انتخاب یک نفر به عنوان چهره سال فوتسال گفت:

انتخاب یک نفر به عنوان نفر برتر سال بسیار سخت است. واقعا نمی‌‌شود یک نفر را به تنهایی به عنوان مرد سال فوتسال انتخاب کرد. اما اگر اصرار دارید می‌توانم از علی اصغر حسن‌زاده نام ببرم که هنوز هم جزو بازیکنان درجه یک کشور است. او از لحاظ اخلاقی هم فوتسالیستی درجه یک است و می‌تواند الگوی خوبی باشد. سخت است که از یک چهره نام ببرم اما حسن‌زاده را انتخاب من است.

کشاورز درباره اهداف خود برای سال ۱۴۰۲ تصریح کرد:

قطعا یکی از اهداف من کسب نتایج خوب با گیتی‌پسند است. از لحاظ کاری دوست دارم با گیتی‌پسند موفق شوم و این یکی از اهداف من است. برنامه اصلی من فعلا کار با گیتی‌پسند در سال آینده و موفقیت با این تیم در فوتسال کشور است. با افتخار در خدمت گیتی‌پسند خواهم بود.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *