بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بابایی: حواشی نمی‌تواند استقلال را از هدفش دور کند/ باید به قلعه‌نویی و تیمش زمان داد

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ | ۹:۲۹

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال معتقد است باید به امیر قلعه‌نویی و تیمش زمان داد

به گزارش طرفداری، حمیدرضا بابایی در گفت‌وگو با میزان، درباره دیدار استقلال و ذوب‌آهن در هفته بیست‌و‌چهارم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت:

از چند جنبه این دیدار می‌تواند قشنگ و زیبا از آب دربیاید. اول اینکه استقلال بعد از مدت‌ها به رتبه دوم جدول صعود کرده و به طور حتم برای حفظ فاصله امتیازی خودش با سپاهان نیاز مبرم به گرفتن ۳ امتیاز این مسابقه دارد. کورس قهرمانی برای ۳ تیم بالای جدول بسیار مهم است و بر همین اساس سپاهان، استقلال و پرسپولیس نمی‌خواهند از این کورس عقب بمانند.

وی ادامه داد:

از سوی دیگر ذوب‌آهن در بازی‌های اخیرش نتایج خوبی به دست آورده. این تیم اصفهانی در مسابقات پایان سال توانست ۲ پیروزی و یک تساوی بگیرد. بالطبع آنها به دنبال کسب رتبه تک رقمی در جدول رده‌بندی لیگ برتر هستند. ذوب آهن با این عملکرد خوب انگیزه مضاعفی دارد تا در سال جدید روند رو به رشد خودش را ادامه دهد و به ورزشگاه آزادی می‌آید تا در دیدار با استقلال امتیاز بگیرد. این مواردی که پیرامون این دو تیم وجود دارد، قطعاً باعث خواهد شد که بازی خوبی را از دو تیم استقلال و ذوب‌آهن شاهد باشیم. 

پیشکسوت فوتبال با اشاره به اینکه هیچ مشکل و حواشی نمی‌تواند مانع استقلال برای عدم پیشرفتش در این فصل شود، تصریح کرد:

استقلال در این هفته‌ها حالش خوب است و بهتر است کسانی که برای این تیم حاشیه درست می‌کنند بگذارند بازیکنان کار خودشان را در زمین و مسابقات انجام بدهند. پرداخت مطالبات عقب افتاده استراماچونی و این گونه حواشی نمی‌تواند استقلال را در ادامه رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی اذیت و از هدفش دور کند.

بابایی در پاسخ به این سوال که تیم ملی با قلعه‌نویی در دو بازی روسیه و کنیا چطور بود، تاکید کرد:

کادر فنی تیم ملی تغییر کرده است و یک سری از مربیان خوب ایرانی با تفکرات جدید به تیم ملی ورود پیدا کرده‌اند. باید به امیر قلعه‌نویی و تیمش زمان داد چون تازه سرمربیگری تیم را بر عهده گرفته است. باید بازیکنان در کنار هم با تاکتیک ایده‌آل سرمربی بازی‌های زیادتری انجام بدهند تا هماهنگی لازم را به دست بیاورند.  

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تصریح کرد:

۲ بازی متر و معیار مناسبی در ابتدای کار برای ارزیابی هیچ مربی نیست. تیم ملی هیچ کشوری نمی‌تواند در مدت کوتاهی با سرمربی جدیدش به انقلاب تاکتیکی بسیار بزرگی دست پیدا کند. بزرگترین مربی دنیا هم چنین توانایی در هماهنگی بازیکنان ندارد.

بابایی در پایان خاطرنشان کرد:

تیم ملی فوتبال ایران نظم بسیار خوبی دارد و هر مربی کار راحتی را پیش رو خواهد داشت. تیم ملی فقط کمی در بحث مدیریتی شاید کمبود و نقص داشته باشد، ولی در بلوغ تکنیکی و تاکتیکی ملی‌پوشان در سطح بالایی قرار دارند.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *