بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تراکتور به تبریز عیدی داد؛ پرقدرت هم داخل میدان، هم بیرون زمین

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ | ۱:۴۱

تراکتور با پیروزی 5 بر یک مقابل نفت مسجدسلیمان، آن هم در خانه حریف، به تبریزی ها و هواداران پرشور خود در سراسر ایران به ویژه هموطنان آذری و ترک عیدی داد.

به گزارش طرفداری، روزهای پایانی سال گذشته حرف و حدیث هایی که درباره احتمال همکاری پاکو خمز و تیم ملی به گوش می رسید، تمرکز مرد اسپانیایی را به هم زد و باعث شد تراکتور در دو بازی متوالی مقابل پرسپولیس و مس رفسنجان مغلوب شود و با مدعیان فاصله بگیرد اما قاطعیت مالک تراکتور که اعلام کرد پاکو خمز را به احترام علاقه هواداران تیمش از دست نمی دهد، مرد اسپانیایی را در تبریز ماندگار کرد و حاصل تمرینات فشرده پر شورها در تعطیلات، پیروزی پرگل آنها مقابل نفت مسجدسلیمان بود.

اگرچه ابراهیم اشکش، سرمربی شکست خورده نفت مسجدسلیمان تلاش کرد با اشاره به بدن های ناآماده شاگردانش پیروزی پرگل تراکتور را کمرنگ کند اما همین که به یاد بیاوریم تراکتور تا دقیقه 30 که هنوز شاگردان اشکش از لحاظ بدنی کم نیاورده بودند، با 2 گل نسخه میزبان را پیچید، باعث می شود این برد را به پای قدرت تراکتور بنویسیم نه ضعف نفت مسجدسلیمان!

اما از این نتیجه امیدوار کننده تر، ساختار درستی است که آتا زنوزی در تراکتور به وجود آورده است. زنوزی بی شک تنها فرد پولدار تبریز نیست، تبریز سرمایه دار کم ندارد اما هیچ کدام شان مانند زنوزی شیفته فوتبال و تراکتور نیستند و همین شیفتگی زنوزی باعث شده او در تمامی این سالها پشت تراکتور بایستد و حتی در سخت ترین شرایط هم از این تیم محبوب دیار آذربایجان حمایت کند.

تبریزی ها خوب می دانند اگر این حمایت ها نبود، به خصوص در این دوران که اوضاع اقتصادی اصلا مناسب نیست، تراکتور تبدیل به یک تیم معمولی می شد اما مالک تراکتور پس از کسب تجربه و پشت سر گذاشتن مرحله آزمون و خطا، حالا در حال ساختارسازی برای تراکتور است. تراکتور حالا خوب می داند برای رسیدن به موفقیت فقط خریدن ستاره و به خدمت گرفتن مربی اسم و رسم دار کافی نیست و تیم باید تبدیل به باشگاه شود و همان طور که داخل زمین ستاره و روی نیمکت کادرفنی مجرب دارد، بیرون میدان هم ساختار اداری و اجرایی قوی، مدیران کاربلد و سازمان یکپارچه نیاز دارد.

این که تراکتور حالا یک چارت مدیریتی قوی دارد و علاوه بر مدیرعامل، صاحب مدیر اجرایی شده و با الگوبرداری از باشگاه های حرفه ای اروپا در حال تقویت ساحتار مدیریتی خود است، نشان می دهد مالک تراکتور می خواهد تیم داخل میدان و بیرون میدان را به یک اندازه تقویت کند.

هوشنگ نصیرزاده هم مثل یک بازوی قوی کنار زنوزی است و حالا رضا کرمانشاهی هم به عنوان مدیر اجرایی به تراکتور اضافه شده تا اگر داخل میدان، پاکو خمز با شاگردانش می تازد، بیرون زمین هم یک تیم مدیریتی قوی، آینده تراکتور را بسازد.

دسته بندی ها : طرفداری

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *