بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

میسون گرینوود در فصل ۲۳-۲۰۲۲ به ترکیب منچستریونایتد بر نمی‌گردد

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ | ۰:۰۱

طرفداری | به میسون گرینوود اطلاع داده شده است با توجه به این که تحقیقات داخلی منچستریونایتد درباره اتهام تجاوز او احتمالا تا تابستان آینده به نتیجه نمی‌رسد، این بازیکن حداقل تا فصل آینده به تمرینات تیم بر نخواهد گشت. 

به گزارش دیلی میل، ماه گذشته اتهامات مطرح شده علیه این بازیکن ۲۱ ساله از سوی پلیس منچستر کنار گذاشته شد ولی گرینوود از ژانویه ۲۰۲۲ از کار در اولدترافورد معلق شده است. از قرار معلوم، گرینوود در هفته‌های اخیر با سران منچستریونایتد در تماس بوده است و به آن‌ها گفته است که تمایل دارد هر چه سریع‌تر برگردد و تعهد خود نسبت به شیاطین سرخ (تیمی که تا سال ۲۰۲۵ با آن قرارداد دارد) را ادامه دهد. 

موضع تصمیم گیرندگان باشگاه درباره گرینوود متفاوت است؛ مقامات فوتبالی باور دارند که او لایق فرصت دومی است اما مدیران بخش تجاری نگران لطمه دیدن اعتبار باشگاه در صورت بازگشت این بازیکن هستند. گفتنی است که گرینوود حتی در زمان تعلیق هم هفته‌ای ۷۰ هزار پوند از یونایتد دستمزد گرفته است و ارزش باقی قراردادش ۸.۱ میلیون پوند برآورد می‌شود؛ رقمی که در صورت تصمیم به فسخ قرارداد این بازیکن، باید از سوی باشگاه به او پرداخت شود. 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *