بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کاراته به دنبال خیزش از زیر خاکستر/ هروی: هدف ما درخشش در هانگژو است

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۸:۱۳

سرمربی تیم ملی کاراته تاکید کرد ایران در این رشته پتانسیل بالایی دارد.

به گزارش طرفداری، کاراته ایران در سال 1401 روزهای خوشی را پشت سر نگذاشت و در مسابقات قهرمانی آسیا نتایج ضعیفی را کسب کرد. تیم ملی ایران با هدایت شهرام هروی در بخش کومیته تیمی قهرمان شد اما در بخش انفرادی، ملی‌پوشان از کسب طلا بازماندند.

سید شهرام هروی درباره ارزیابی خود از مسابقات کاراته قهرمانی کشور اظهار داشت:

مسابقات قهرمانی کشور برگزار شد و از آن استقبال خوبی صورت گرفته بود، به نحوی که قهرمانان و جوانان جویای نام زیادی در آن حضور یافتند تا به پیراهن تیم ملی برسند.

وی افزود:

پس از پایان تعطیلات بچه ها این فرصت را دارند که خودشان را آماده کنند و از آن کمال استفاده و بهره را ببرند تا ان‌شاءالله در انتخابی تیم ملی در اواخر این ماه شرکت‌ کنند و بهترین عملکرد را به نمایش بگذارند.

سرمربی تیم ملی کاراته با اشاره به کار سخت در سال جاری تصریح کرد:

تمام هم و غم ما این است تا بتوانیم‌ نتایج بهتری از جارکارتا در هانگژو بگیریم و همچنین در جهانی هم مانند همیشه خوش بدرخشیم و به دنیا قدرت خودمان را نشان دهیم. باید اتفاقات سال گذشته را به فال نیک بگیریم تا بدون هیچ اشتباهی بتوانیم دوباره دوران موفقی داشته باشیم.

هروی تاکید کرد:

کاراته ایران این پتانسیل را دارد که باز هم بتواند نتایج درخشانی را رقم بزند و مردم ایران را خوشحال کند. خوشبختانه هماهنگی خوبی میان مسئولان فدراسیون و کادر فنی تیم‌های ملی برقرار است و همه یکدل و با انگیزه به دنبال کسب بهترین نتایج هستیم. امیدوارم مسئولان کمیته ملی المپیک هم هوای ما را در چند ماه منتهی به شروع بازی های آسیایی از کاراته داشته باشند تا بتوانیم در چین خوش بدرخشیم.

وی در پایان به آنا گفت:

امیدوارم کنار هم و در یک فضای دوستانه کاری برای کاراته انجام دهیم. همه ما متعلق به جامعه بزرگ کاراته هستیم و موفقیت هم کنار همدلی رقم می‌خورد.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *