بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تکواندو گرنداسلم چین| مبینا نعمت زاده حذف شد/ پیروزی ۹ نماینده ایران

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۵:۰۵

۹ نماینده ایران در روز نخست رقابت‌های گرنداسلم چین تاکنون مقابل رقبای خود صاحب برتری شده‌اند.

به گزارش طرفداری، در آغاز رقابت‌های روز نخست تکواندو گرند اسلم چین، ۸ نماینده ایران در بخش مردان و ۲ نماینده ایران در بخش زنان به میدان رفتند.

در جریان مسابقات برگزار شده، ۹ نماینده ایران کار خود را با برتری مقابل رقبا آغاز کردند اما مبینا نعمت زاده تکواندوکار وزن ۴۹- کیلوگرم زنان ایران با شکست مقابل حریفی از چین از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در جریان رقابت‌های برگزار شده تاکنون، متین رضایی در وزن ۶۸- کیلوگرم، در دور نخست استراحت کرد، سپس مقابل یوسن ژانگ از چین ۲ بر یک به برتری رسید و در دور سوم نیز نجم الدین از ازبکستان را در دو راند شکست داد و به یک چهارم نهایی راه یافت.

رضا کلهر دیگر نماینده ایران در این وزن نیز پس از استراحت در دور نخست، برابر وای لو از هنک کنگ در دو راند به برتری رسید و راهی یک هشتم نهایی شد.

محمدصادق دهقانی نیز در همین وزن در دور نخست ۲ بر صفر مقابل یی شن از کشور میزبان به برتری رسید. وی سپس ژائو از چین را دو بر صفر برد و راهی یک شانزدهم نهایی شد.

دانیال بزرگی دیگر نماینده ایران در وزن ۶۸- کیلوگرم، پس از استراحت در دور نخست، مقابل ژیائو از چین در دورراند و با نتایج ۱۳ بر ۸ و ۱۳ بر یک به برتری رسبد و راهی یک هشتم نهایی شد.

در وزن ۸۰+ کیلوگرم، مهدی عابدینی در دور نخست مقابل حریفی از چین در دو راند به برتری رسید. عابدینی در دومین مبارزه مقابل آرین سلیمی دیگر نماینده ایران در این وزن به میدان می رود.

سلیمی نیز در همین وزن در مبارزه نخست ونجی از چین را در دو راند برد و راهی یک هشتم نهایی شد.

علیرضا نادعلیان دیگر نماینده ایران در این وزن در دور نخست استراحت کرد، سپس مقابل ژو از چین در دو راند به برتری رسید و راهی دور دوم شد.

ابوالفضل عباسی نیز در دور نخست استراحت کرد، سپس مقابل لیو از چین در دو راند به برتری رسید.

در بخش زنان، سعیده نصیری در وزن ۴۹- کیلوگرم، پس از استراحت در دور نخست مقابل نماینده چین ۲ بر صفر به برتری رسید. او سپس اوکاموتو از ژاپن را در دو راند برد و راهی یک چهارم نهایی شد.

مبینا نعمت زاده دیگر نماینده ایران در این وزن پس از استراحت در دور نخست، مقابل کیم از کره جنوبی در دو راند به برتری رسید اما در دومین مبارزه مقابل وانگ از چین ۲ بر یک شکست خورد و از دور رقابت ها حذف شد.

دسته بندی ها : طرفداری

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *