بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

باخت ستارگان پرسپولیس و استقلال در لاهیجان

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۴:۳۰

در یک بازی دوستانه فوتبال بین تیم منتخب ستارگان فوتبال ایران و تیم منتخبی از شهرستان لاهیجان که به صورت خیریه و برای آزادی چند زندانی از بند صورت گرفت، تیم منتخب ستارگان تهران برابر همتای جوانتر گیلانی خود 2 بر صفر مغلوب شد.

به گزارش طرفداری، تلفیق ستارگانی از تیم های پرسپولیس و استقلال در این مسابقه دیدنی بود و بازیکنان 2 تیم همبستگی خوبی با همدیگر داشتند. هر چند این مسابقه با شکست تهرانی ها توام شد اما عملکرد خوب آنها مورد توجه میزبان لاهیجانی قرار گرفت

مردانی مثل بهروز سلطانی، سعید عزیزیان، مرتضی فنونی زاده، مهدی فنونی زاده، اردلان آشتیانی، صادق ورمزیار، بهروز پرورشخواه، مهدی امیر آبادی، بهزاد داداش زاده، حسین احمدیان و ناصر محمدخانی نفرات تیم فوتبال ستارگان تهرانی در بازی برابر تیم منتخب لاهیجان بودند.

کریم قربانی بازیگر سینما و امین آقا فرزانه از مردان خوشنام ورزش باستانی، در سفر تیم منتخب ستارگان تهران به لاهیجان، تیم را همراهی کردند.

حسین احمدیان ستاره تیم فوتبال پرسپولیس در مسابقات پیشکسوتان اسفند ماه 1401، در ابتدای این مسابقه به علت پارگی همسترینگ از میدان خارج شد و دیگر نتوانست به بازی ادامه دهد.

بازی تیم های فوتبال ستارگان ملی و منتخب ملوان بندرانزلی هم که قرار بود آخر هفته آینده در بندرانزلی برگزار شود به خاطر آغاز مسابقات فوتبال پیشکسوتان تهران جام رمضان احتمالا برگزار نخواهد شد.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *