بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ایگور تودور: سطح لیگ1 فرانسه از سری آ ایتالیا بالاتر است

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ | ۰:۵۳

از نظر ایگور تودور سطح لیگ1 فرانسه از سری آ ایتالیا بالاتر است چراکه تیم های بهتر و قوی تری در فرانسه حضور دارند.

سرمربی مارسی در مصاحبه با اکیپ گفت:

اگر بخواهیم مقایسه ای میان سری آ و لیگ1 داشته باشیم، لیگ1 را در جایگاه بالاتری می بینم. در فرانسه، تیمی چون پاری سن ژرمن وجود دارد که نمونه مشابهی در ایتالیا ندارد؛ امروز آنها در سطح بالاتری از میلان، یووه و اینتر هستند. اگر پاری سن ژرمن را کنار بگذاریم، سپس در ایتالیا 4-5 تیم هستند که کیفیت بالاتری نسبت به تیم های مشابه در فرانسه دارند و سری آ به لطف همین تیم ها از اعتبار بیشتری در اروپا برخوردار است؛ اما تیم های ششم تا آخر جدول لیگ1 از تیم های ششم تا آخر سری آ قوی تر هستند.

اگر فردا بازی امپولی-استراسبورگ را داشته باشید، استراسبورگ با اختلاف زیاد می برد، یا بازی رنس-اسپتزیا با برد پُرگل رنس تمام می شود. وقتی شما با رنس یا استراسبورگ بازی داشته باشید، بلافاصله می خواهید 3-4 بازیکن این تیم ها را به ترکیب تیم خود اضافه کنید اما اگر مثلاً سرمربی اینتر باشید، وقتی با اسپتزیا و امپولی بازی کنید، هیچ بازیکنی از این تیم ها نظر شما را جلب نمی کند. در ایتالیا بین تیم های بزرگ و سایر تیم ها شکاف محسوسی وجود دارد؛ چنین شکافی را شما در فرانسه نمی بینید. در مجموع لیگ فرانسه را بهتر از ایتالیا می بینم.

علاوه بر این، لیگ فرانسه بسیار سریع تر و فیزیکی تر است و البته بیشتر به جوانان بها می دهند. باشگاه های انگلیسی ترجیح می دهند به جای خرید از تیم های بزرگ ایتالیا، استعدادهای باشگاهی چون لوریان را خریداری کنند چون بازیکنان در فرانسه بیشتر با معیارهای روز فوتبال تطابق دارند.

دسته بندی ها : طرفداری

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *