بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خبر خوش برای استقلالی‌ها/پول استراماچونی جور شد

منبع : خبرانلاین
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۲ | ۲۲:۰۲

پس از کش و قوس‌های فراوان سرانجام مدیران همراه اول با باشگاه استقلال برای پرداخت مطالبات آندره‌آ استراماچونی به توافق رسیدند تا امیدها برای آبی های تهرانی زنده بماند.

طبق اطلاعاتی که به سایت فوتبالی رسیده، تنها تایید هیات مدیره همراه اول باقی مانده که نتیجه آن تا امشب یا نهایتا فردا صبح مشخص می‌شود.

گفتنی است که تا پیش از جلسه امروز تنها اختلاف بر سر مبلغ این توافق بود که توافقات لازمه بر سر مبلغ هم صورت گرفته اما جزییات بیشتری از میزان دقیق این مبلغ در دسترس نیست. پیش بینی می‌شود مبلغ این انتقال در کمترین حالت ۸۰ میلیارد و در بهترین حالت ۱۲۰ میلیارد تومان باشد.

همچنین طبق هماهنگی ها مقرر شده تا مبلغ توافق شده یک روزه به حساب باشگاه استقلال بنشیند. البته در صورت موافقت بخش حسابداری همراه اول امکان انتقال مستقیم پول به حساب طلبکاران وجود دارد که می‌تواند به روند پرداخت این بدهی ها سرعت دهد. همانطور که فوتبالی پیش از عید خبر داده بود این واریز از حساب همراه اول در قطر و با کمک وزارت ورزش و جوانان قطر، فدراسیون فوتبال قطر و کمیته ملی المپیک قطر به حساب استراماچونی واریز می شود.

ناگفته نماند که پیش از پرونده آندره آ استراماچونی، در پرونده مشابه هم پرسپولیس در پرونده های برانکو و کالدرون از حمایت هایی از این حیث بهره مند شده بودند که به نظر می‌رسد سجادی وزیر ورزش و جوانان به جهت آنکه پای منافع ملی در میان است، موجبات کمک به باشگاه استقلال را فراهم کرده تا استقلال حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده را به عنوان نماینده ایران از دست ندهد.

به طور کلی می‌توان گفت گرچه شرایط آبی های تهرانی برای پرداخت بدهی ها سخت شده اما همچنان کورسوی امیدی باقی مانده که شاید باعث رستگاری باشگاه استقلال شود. با این حال برای اجرایی شدن این توافق به تایید دو هیات مدیره نیاز است.

258 258

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *