بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تن هاخ: منچستریونایتد یعنی الکس فرگوسن؛ او همیشه تیم را بر افراد ترجیح داد

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۸:۰۹

طرفداری | اریک تن هاخ توانایی سر الکس فرگوسن برای دستیابی به موفقیتی پایدار روی نیمکت منچستریونایتد را تحسین می‌کند.

به گزارش سایت رسمی منچستریونایتد، سرمربی افسانه‌ای شیاطین سرخ طی سال‌های حضورش در اولدترافورد، منچستریونایتد را همواره در کورس قهرمانی لیگ برتر قرار داد و در ادامه توانست از آن یک نام بزرگ‌تر در سطح قاره اروپا نیز بسازد. اما چیزی که بیش از همه در مورد این مربی اسکاتلندی موجب تحت تاثیر قرار گرفتن تن هاخ شده، قابلیت او برای بازسازی تیمش در گذر زمان است. تن هاخ در این باره گفته است:

اول از همه او می‌دانست چه زمانی باید بازسازی کرد و تیم جدیدی ساخت، چرا که این کار را در طول دو دهه انجام داد و هر بار موفق بود. او این کار را با برقراری تعادلی میان استعدادهای بومی و جذب ستارگان بزرگ انجام داد. سر الکس در این راه به بهترین نحو عمل کرد، همانند کارش با اریک کانتونا یا وین رونی. این که بتوانی چنین شخصیت‌هایی را مدیریت کنی و در عین حال اجازه بدهی به عنوان یک تیم بازی کنند، کار بزرگی است. این همیشه یکی از مهم‌ترین مهارت‌های او بود: یعنی اولویت داشتن تیم نسبت به افراد. ساختن یک تیم برنده دشوار است، اما او این کار را در طول ۲۶ سال، بارها و بارها انجام داد!

سرمربی فعلی منچستریونایتد باور دارد عملکرد فرگوسن روی نیمکت این باشگاه، چراغ راهی برای او در دوران پیش رو است.   هر روز این را حس می‌کنم چون او میراثی از خود بر جا گذاشت و منچستریونایتد یعنی الکس فرگوسن. او بالاترین استانداردها و ارزش‌ها را وضع کرد و روحیه پیروزی طلبی را به مجموعه دمید. سر الکس چنین چیزی را در باشگاه وضع کرد و هر کسی برای بازی کردن یا کار کردن در منچستریونایتد، باید با آن استانداردها تطابق یابد.

 

دسته بندی ها : طرفداری

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *