بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کای هاورتس: رابطه خاصی با الاغ ها دارم و شخصیت خودم را درون آنها می بینم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۵:۵۷

کای هاورتس از الاغ ها به عنوان حیوان مورد علاقه اش نام برده است. 

طرفداری | به گزارش گاردین، بارها تصاویر بازیکنان مشهور دنیای فوتبال با حیوانات خانگی خودشان را دیده ایم، از سگ مشهور لیونل مسی تا لایگر ممفیس دیپای و … با این حال کای هاورتس در این زمینه علاقه منحصر به فردی دارد: الاغ. مهاجم چلسی در مصاحبه جدید خودش از رابطه خاص خودش با این حیوان می گوید:

بعضی از هم تیمی هایم مرا الاغ صدا می کنند و این به خاطر فوتبال نیست. از همان روز اول حس کردم رابطه خاصی میان من و الاغ ها برقرار است. الاغ حیوان بسیار آرامی است و به نوعی شخصیت خودم را در آنها می بینم چون من هم بسیار آرام هستم. الاغ ها تمام طول روز آرام و خونسرد هستند، کار زیادی انجام نمی دهند و عملا فقط سرگرم زندگی خودشان هستم. همیشه آنها را دوست داشته ام. 

کای هاورتس زمانی که سن و سال زیادی نداشت یک الاغ عروسکی از پدر و مادرش هدیه گرفت. وقتی که 18 ساله شد و در بایرلورکوزن بازی می کرد، والدینش به او سه کره الاغ هدیه دادند.

فوتبال در زندگی من مهم ترین چیز نیست. در زندگی ام ارکانی دارم که شاید 100 برابر از فوتبال برایم مهم تر باشند. گفتنش آسان نیست و احتمالا مردم هم خوششان نمی آید اما احساس من همین بود که گفتم. البته فوتبال بهترین چیزی است که در جهان وجود دارد و هیچ کس هم نمی تواند بگوید من در زمین از تمام توانم برای کمک به تیم بهره نمی گیرم. 

هاورتس در ادامه مصاحبه از وضعیتش در چلسی گفت:

به عنوان یک بازیکن زیاد متوجه تغییر مالکیت تیم نمی شوید اما ما مشخصا در حال حاضر یک تیم، مربی و کادر فنی جدید داریم. رختکن در حال تغییر است چون شخصیت های جدید زیادی در آن می بینیم. باید به این شرایط عادت کنید و با آدم های جدید ارتباط برقرار کنید. من دو سال و نیم با جورجینیو هم بازی بودیم و رابطه خیلی خوبی با هم داشتیم. ناگهان یک روز عصر او به من زنگ زد و گفت دارم از تیم می روم! شوکه شده بودم. تغییرات دقیقا همین قدر سریع رخ می دهند. باید با واقعیت ها کنار بیایید چون فوتبال همین است.

این ششمین فصل دوران حرفه ای من است و همین حالا با 7 سرمربی کار کرده ام. از تابستان تا به امروز بیش از 10 بازیکن به تیم آمده اند؛ موقعیت آسانی نیست. انزو و مودریک را داریم که با هزینه زیادی آمدند و تنها 22 سال سن دارند. نمی توانید انتظار داشته باشید که از همان روز اول شبیه به نیمار بازی کنند. مثل مورد خود من آنها هم به زمان نیاز دارند. برای من این مسئله برچسب قیمت موضوع بزرگی بود. من خودم زمانی گران قیمت ترین بازیکن چلسی بودم. درک نمی کنم که چگونه می شود در فوتبال این قدر پول جابجا شود اما با نگاه به نقل و انتقالات فصول اخیر می بینیم که دیگر این قیمت ها عادی شده اند. چنین انتقالاتی باعث افزایش فشار روی بازیکن می شوند و هواداران هم فکر می کنند تیمشان یک لیونل مسی خریده! 

کای هاورتس در بخش پایانی مصاحبه اش گفت:

   همیشه باید آرامش خودتان را حفظ کنید. اگر بد بازی می کنید بدان معنا نیست که بدترین آدم روی کره زمین هستید. همه چیز خیلی سریع عوض می شود. به وضعیت من طی چند ماه اخیر نگاه کنید، گل نمی زدم و همه از من انتقاد می کردند و می خواستند مرا بفروشند. حالا که گلزنی می کنم همه از خوبی هایم می گویند و می گویند بهترین هستم. هواداران در حال حاضر مرا دوست دارند اما شاید دو هفته بعد دوباره از من متنفر شوند. به هر حال هر طور که بازی کنم مهم نیست چون در نهایت باید به خانه بروم و شریک زندگی ام مرا مجبور کند که ظرف ها را داخل ماشین ظرفشویی قرار دهم! 

مهم ترین نکته این است که به یاد داشته باشید شما فوتبال بازی می کنید چون از همان ابتدا عاشق این بازی شدید. پس از بازی ها خودم را با الاغ ها سرگرم می کنم و به نظرم خودش یک ریکاوری است. فوتبال راه خوبی برای خوشحال کردن آدم هاست اما همیشه راه های دیگری هم برای شاد کردن دیگران وجود دارد. اگر 7 روز هفته و 24 ساعت فوتبال را دنبال کنید، واقعا سبک زندگی سالمی ندارید.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *