بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

وحید شمسایی: بعد از تورنمنت تایلند نفرات مدنظرم را به فدراسیون معرفی کردم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۵:۵۷

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: همه ما در تیم‌های ملی بزرگ سالان و یا زیر 20 سال یک هدف داریم و آن هم موفقیت در عرصه های بین المللی است.

به گزارش طرفداری، وحید شمسایی در گفتگو با فارس، در مورد برگزاری اردوی تیم ملی فوتسال در فروردین ماه اظهار داشت: 

با توجه به اینکه  در فروردین در فیفادی قرار داریم و قانون فیفادی این است که بازیکنان از باشگاه‌های خود جدا شوند و  به تیم ملی بروند. 

وی افزود: 

فیفادی برای کشورهای که  لیگ‌ منظم  خود را به موقع برگزار می‌کنند خوب است  نزدیک به دو ماه است که لیگ ما تعطیل است و بازیکنان در اختیار خودشون هستند و این موضوع می تواند به بازیکنان تیم ملی آسیب برساند 2 ماه تعطیلی فرصت زیادی است؛ به خصوص اینکه ما در تعطیلات عید نوروز و ماه مبارک رمضان قرار داریم به همین دلیل بعد از برگشت از تایلند تصمیم گرفتیم با توجه به فیفا دی و دو بازی دو ستانه در آخر فروردین با ازبکستان در تهران لیست بازیکنان  خود را به فدراسیون فوتبال اعلام کردیم و آنها هم روز گذشته اعلام کردند. 

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت:

در لیست مشترک من و علی صانعی سرمربی تیم زیر 20 سال که وی هم زحمات زیادی برای رده های پایه می کشند وجود دارد محمد حسین بازیار است وی مدت 10 ماهه که در تیم ملی بزرگسالان حضور دارد و هیچ فرقی ندارد که در  ترکیب کدام تیم باشد همه ما در تیمهای ملی یک هدف مشخص داریم موفقیت تیم ملی در عرصه های بین المللی است. 

وی در مورد دعوت بازیکنان جوان دعوت شده به تیم ملی گفت:

 من امسال عیدی خودم را گرفتم بازیکنان جوانی که به تیم ملی دعوت کردم در سالهای گذشته قرارداد ناچیزی داشتند اما با دعوت به تیم ملی هم رقم قراردادشان بالا رفت و هم به باشگاه‌های خوب پیوستند که این خود، یک عیدی بزرگی برای من است.

دسته بندی ها : طرفداری

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *