بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

جای سردار آزمون در تیم ملی کجاست؟

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۵:۱۷

سرمربی تیم ملی مثلث هجومی خود را شناخته و اعتقاد زیادی به طارمی، مغانلو و محبی دارد. در این میان مهدی طارمی قطعا در تمام بازی‌ها فیکس خواهد بود مگر آن‌که مصدوم شود و یا به هر دلیل دیگری نتواند بازی کند. محبی هم به نوعی ستاره ایران در دو بازی دوستانه مقابل روسیه و کنیا بود. از طرفی شهریار مغانلو با این‌که خیلی آماده نشان نداد اما از بازیکنان مورداعتماد قلعه‌نویی است.

با این اوصاف باید دید در صورت بازگشت سردار آزمون به ترکیب تیم ملی او در فاز هجومی جای کدام بازیکن بازی خواهد کرد؟ قاعدتا سردار نمی‌تواند جای شهریار مغانلو را بگیرد مگر این‌که مغانلو نیمکت‌نشین شود و قلعه‌نویی پست طارمی را عوض کند تا سردار فیکس شود.

آن‌چه مسلم است نادیده گرفتن سردار آزمون اصلا منطقی نیست و قلعه‌نویی هم چنین برنامه‌ای ندارد. او روی سردار و طارمی برای جام ملت‌های آسیا حساب خاصی باز کرده و قطعا به آن‌ها بازی می‌دهد. با توجه به درخشش محبی می‌توان پیش‌بینی کرد که موقعیت شهریار مغانلو در تیم ملی تا حدی به خطر می‌افتد مگر این که او بتواند در ادامه رقابت‌های لیگ برتر و اردوهای بعدی تیم ملی نظر قلعه‌نویی را عوض کند.

امیر در فاز دفاعی هم تقریبا مهره‌های اصلی تیمش را شناخته و فقط در یکی دو مورد تردیدهایی دارد. حالا باید دید آیا تیم ملی باز هم می‌تواند در روزهای فیفا بازی های دوستانه ای را برگزار کند تا قلعه‌نویی تیمش را هماهنگ‌تر کند یا نه!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *