بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حضور هشت بازیکن در لیست فروش چلسی در تابستان

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ فروردین ۱۴۰۲ | ۲۰:۳۷

احتمال خروج هشت بازیکن از چلسی در نقل و انتقالات تابستانی وجود دارد.

طرفداری | چلسی در نقل و انتقالات زمستانی طوفان به پا کرد و با هزینه های زیاد بازیکنان بسیاری را به خدمت گرفت. این هزینه ها باعث می شود که چلسی به فکر فروش برخی از بازیکنانش برای تعدیل لیستش بیفتد. به گزارش نیزار کینسلا، چلسی به دنبال کاهش تعداد بازیکنانش از 33 نفر به 25 نفر مرسوم دنیای فوتبال است. برای این منظور چلسی به دنبال فروش پیر امریک اوبامیانگ، روبن لوفتوس چیک، کانر گلگر، حکیم زیاش و کریستین پولیشیچ در تابستان خواهد بود.

احساس بر این است که علاوه بر این اسامی متئو کواچیچ دیگر گزینه خروج از چلسی است. از قرارداد فعلی کواچیچ فقط 16 ماه باقی مانده است و هنوز اقدامی از سوی باشگاه چلسی برای تمدید قرارداد با هافبک کروات انجام نشده است. چلسی می خواهد یک هافبک دفاعی برای بازی در کنار انزو فرناندز به خدمت بگیرد. از منچسترسیتی و بایرن مونیخ با مربی سابق کواچیچ در چلسی، توماس توخل به عنوان مشتریان هافبک کروات نام برده می شود.

از سوی دیگر هیچ پیشرفتی در مذاکرات چلسی برای تمدید قرارداد با میسون مانت انجام نشده. قرارداد فعلی مانت با چلسی تا سال 2024 اعتبار دارد. لیورپول، منچستریونایتد و منچسترسیتی از مشتریان بالقوه میسون مانت محسوب می شوند اما ممکن است میسون مانت در چلسی بماند و به نظر می رسد دور بعدی مذاکرات او با چلسی سرنوشت ساز خواهد بود.

ادوارد مندی دروازه بان چلسی هم وضعیتی مشابه میسون مانت دارد. پس از این که مذاکرات تمدید قرارداد این دروازه بان با چلسی در ماه سپتامبر به هم خورد او دیگر تماس جدیدی با باشگاه چلسی نداشته است. در حال حاضر بعید است که باب مذاکره ای بین مندی و چلسی تا پایان فصل باز شود که می تواند راه خروج احتمالی او از این باشگاه را هموار کند.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *