بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

عکس| تتوی جدید مسی بعد از قهرمانی در جام‌جهانی/ این خالکوبی چه معنایی دارد؟

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۸:۳۳

لیونل مسی بهترین لحظات دوران حرفه‌ای خود را سپری می‌کند، چرا که با آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر قهرمان شده و بهترین جایزه جهان فوتبال را به دست آورد. برای جشن گرفتن این پیروزی، مسی یک تتوی جدید به بدن خود اضافه کرده و طرفداران بلافاصله متوجه این تتو شدند و تصویرش در فضای مجازی وایرال شده است.

خالکوبی جدید مسی چیست و چه معنایی دارد؟

مسی تتوی کارت پنج جام (تاروت) را به پای چپ خود اضافه کرده است. به نشانه سالهایی که آرزوی رسیدن به چنین موفقیتی را در سر می‌پروراند و با فتح کوپا آمریکا ۲۰۲۱ در برزیل جرقه‌های موفقیت زده شد. این تصویر معنی خاص دیگری هم دارد: مسی در ابتدای دوران حرفه‌ای خود از این شماره بر روی پیراهن‌های خود استفاده می‌کرد و چندین بار به اهمیتی که این شماره برایش دارد اشاره کرده بود. مسی در مصاحبه‌ای با TyC Sports توضیح داد که این عدد به تعداد اعضای خانواده او نیز اشاره دارد؛ پدر و مادر و خواهر و برادر.

اگرچه شماره ۵ در زمین فوتبال مربوط به هافبک دفاعی است، اما هنوز برای مسی معنی زیادی دارد و به همین دلیل این تتو را به تتوهای قبلی خود اضافه کرده است.

عکس| تتوی جدید مسی بعد از قهرمانی در جام‌جهانی/ این خالکوبی چه معنایی دارد؟

منشا تتوی جدید مسی

در مستند Sean Eternos: Campeones de America می‌توانید ببینید که چطور بازیکنان در کارت‌بازی شروع به حدس زدن کارت‌ها کردند و مسی این عدد را حدس زد. چند نفر از آنها تصمیم گرفتند کارت خود را خالکوبی کنند زیرا آن را پیشگویی پیروزی خود می‌دانستند. بازیکنانی که علاوه بر مسی در این بازی شرکت کردند، جیووانی لو سلسو، نیکلاس اوتامندی، الخاندرو پاپو گومس، آنخل دی ماریا و سرخیو آگوئرو بودند.

همه آنها متقاعد شده بودند که قرار است قهرمان شوند، بنابراین پس از شکست دادن برزیل در کوپا آمریکا، شروع به خالکوبی کارتهای مربوطه خود کردند.

این مطالب را هم بخوانید:

  • هواداران آرژانتین غرق در عشق مسی/ سرزمین خورشید هنوز شور و حال قهرمانی جام‌جهانی دارد +ویدیو
  • تصاویر| نامگذاری مجموعه تمرینی آرژانتینی به افتخار مسی/ بعد از ۲۰ سال به اینجا آمدم و…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *