بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

برادر امرابط: سفیان واقعاً خواهان انتقال به بارسلونا بود؛ فیورنتینا پیشنهاد منچستریونایتد را رد کرد

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۷:۳۳

طرفداری | سفیان امرابط، هافبک مراکشی فیورنتینا پس از درخشش در جام جهانی مورد توجه باشگاه های متعددی قرار گرفت.

به گزارش ESPN، نوردین امرابط برادر ستاره مراکشی فیورنتینا، سفیان امرابط در مصاحبه اخیر خود در مورد نقل و انتقالات ژانویه و منتفی شدن انتقال برادرش به بارسلونا صحبت کرد. نوردین امرابط در مورد اتفاقات نقل و انتقالات ژانویه گفت:

رئیس باشگاه فیورنتینا در طول جام جهانی به ما گفت که قرار نیست سفیان امرابط را بفروشیم. فکر می کردم او این حرف را زده تا پیشنهادات بالاتری برای سفیان دریافت کند. باشگاه های زیادی به جذب برادرم علاقه داشتند اما سفیان فقط می خواست به تیمی برتر منتقل شود. اطلاعات و پیشنهادات زیادی از انگلیس دریافت شد و آن باشگاه ها می توانستند مبلغ هنگفتی را برای جذب سفیان پرداخت کنند. می توانم نام سه باشگاه را بیاورم که در آخرین روزهای نقل و انتقالات واقعاً به دنبال این انتقال بودند. منچستریونایتد در دو روز پایانی به سراغ ما آمد. آن ها می خواستند امرابط را به صورت قرضی با بند خرید جذب کنند. این اتفاق رخ نداد چون فیورنتینا این پیشنهاد را رد کرد.

بارسلونا نیز با پیشنهاد انتقال قرضی در دو یا سه روز پایانی نقل و انتقالات پا پیش گذاشت اما به دلیل مشکلات مالی، آن ها نتوانستند بند خرید اجباری را در قرارداد پیشنهادی جای دهند. سفیان واقعاً خواهان انتقال به بارسلونا بود، او امید داشت چون بارسلونا مبلغ خوبی برای این انتقال قرضی پیشنهاد داده بود. سومین باشگاه نیز چلسی بود. وقتی بارسلونا به سراغ شما می آید، فقط می خواهید این انتقال را ممکن کنید و اگر بارسلونا شما را خریداری نکند، باشگاه دیگری این کار را خواهد کرد. فیورنتینا در هر صورت درآمد کسب می کند. 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *