بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شکست های آسیایی، در کارنامه سال دوم هر دهه برای فوتبال ایران

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۴:۴۱

سال های منتهی به عدد 2 سالهای ضعیفی برای فوتبال ملی ایران در ادوار مختلف بوده است.

به گزارش طرفداری، در برخی از سالها مثل سال 42 و 82 در بازیهای ملی موفق و در بیشتر دوره ها در سالهای منجر به عدد 2 ناکام بوده و امیدواریم این بار در سال 1402 تیم ملی فوتبال کشورمان عملکرد موفقی در مسابقات فوتبال خود داشته باشد.

سال 1342: تیم ملی در آستانه صعود به المپیک 1964 توکیو قرار گرفت، در این سال برابر تیم ملی پاکستان و عراق قدرتمند برنده شده و به پلی آف سوم غرب آسیا برابر تیم ملی فوتبال هندوستان صعود کردیم.

سال 1352: تیم ملی از صعود به جام جهانی 1974 بازماند، در این مسابقات برابر تیم ملی استرالیا بازنده شده و از صعود به مسابقات جام جهانی بازماندیم.

سال 1362: تیم ملی در تنها میدانش یعنی مسابقات جام دیوار بزرگ چین ناکام ماند و بعد از باخت برابر چین و ژاپن برابر 12 تیم حاضر در مسابقات نهم شدیم.

سال 1372: تیم ملی در مسابقات مقدماتی جام جهانی 1994 ناکام بود و حذف شد، در این مسابقات بین 6 تیم مرحله نهایی رقابت ها به عنوان پنجم رسیدیم.

سال 1382: تیم ملی در مسابقات مقدماتی جام ملتهای 2004 موفق بود و به دور دوم صعود کرد، در این مسابقات برابر تیم های اردن، لبنان و کره شمالی قرار گرفته و در گروه خود اول شدیم.

سال 1392: تیم ملی در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2014 ناکام بود و در آستانه حذف شدن از رقابت ها قرار گرفت، باخت برابر تیم های فوتبال ازبکستان و لبنان ایران را در آستانه حذف از مسابقات قرار داد.
 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *