بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رقابت جدید و جذاب مسی و رونالدو/ اگه می‌تونی منو بگیر!

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۴:۱۳

ثبت هشتصدمین گل دوران ورزشی مسی و هشتصدوسی‌امین گل دوران حرفه‌ای رونالدو دوباره بحث مربوط به بهترین فوتبالیست گلزن تاریخ را تازه کرده است.

بخش اسپانیایی سایت گل به همین مناسبت یک اینفوگرافیک منتشر کرده که در کمال تعجب پله، اسطوره فقید فوتبال دنیا، با ۷۶۵ گل در رده چهارم آن قرار دارد. این در حالی است که برزیلی ها معتقدند پله بیش از ۱۲۰۰ گل به ثمر رسانده، اما گل‌های رسمی و شمارش‌شده این‌ ابرستاره تاریخ فوتبال عدد ۷۶۵ را نشان می‌دهد.

فاصله بین مسی و رونالدو ۳۰ گل است که با توجه به زیاد شدن سن مسی بعید به نظر می‌رسد که این فاصله در یک یا دو فصل جبران شود. به خصوص که رونالدو در لیگ عربستان مشغول است و فرصت گلزنی بیشتری در اختیار دارد.

اما اگر مسی هم بخواهد به مانند رونالدو تا سن و سال بالا به فوتبال ادامه دهد، احتمالا موفق به کسب این رکورد خواهد شد و شاید این موضوع یک انگیزه شخصی برای او باشد تا عنوان برترین گلزن تاریخ را هم به کارنامه پربار دوران حرفه‌ای خود اضافه کند.

پس از رقابت همیشگی این دو بازیکن بر سر کسب عنوان برترین بازیکن تاریخ که شاخصه‌هایی چون تعداد توپ طلا و چمپیونزلیگ و کفش طلا هر بار آن را تحت تاثیر قرار می‌داد و در نهایت نتیجه فینال جام جهانی قطر تکلیف آن را تا حدود زیادی روشن کرد، حالا این موضوع احتمال آخرین مبارزه این دو فوتبالیست فرازمینی برای کسب یک رکورد ویژه خواهد بود.

نکته جالب دیگر حضور زلاتان ایبراهیموویچ و روبرت لواندوفسکی است که هنوز به فوتبال ادامه می‌دهند. از بازیکنان مهم دیگر می‌توان به پوشکاش اشاره کرد، ستاره سابق تیم ملی مجارستان با عدد اعجاب‌انگیز ۷۴۱ گل یا اوزه‌بیو که ۶۲۰ گل به ثمر رسانده است.
 

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *