بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

درخواست ویژه نامزد رونالدو/ این خانه برای ما ساخته نشده است!

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۵ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۲:۱۰

داستان جورجینا رودریگس به معروف‌ترین پلتفرم پخش جهان یعنی نتفلیکس کشیده شده و این پلتفرم پتانسیل‌های موجود در شریک زندگی کریستیانو رونالدو را کشف کرده و با نشان دادن خصوصی‌ترین و صمیمی‌ترین جنبه‌های زندگی او راهی برای جذب مخاطبان پرشمار در سراسر جهان پیدا کرده است.

پس از موفقیت فصل اول مستند «من جورجینا هستم»، نتفلیکس فصل دوم این سریال را تولید کرده و امیدوار است که با استقبال مشابهی از سوی مخاطبان روبه‌رو شود. برای این منظور، هم تهیه کننده و هم خود جورجینا رودریگس تلاش زیادی برای تبلیغ فصل دوم انجام دادند. از تریلر فصل دوم کاملاً مشخص بود که این فصل قرار است احساسی‌تر و خودمانی‌تر باشد زیرا جورجینا قرار است به مرگ دلخراش فرزندش اشاره کند. جورجینا: خانه برای ما ساخته نشده

با این حال، جنبه دیگری از زندگی خانوادگی جورجینا رودریگس و کریستیانو رونالدو نشان داده شده و آن بازسازی خانه آنها در مادرید است. به گفته این مدل و اینفلوئنسر، خانه به اندازه کافی برای فرزندانشان مناسب نبود. به همین دلیل تصمیم به بازسازی گرفتند و جورجینا شخصاً بر روند بازسازی خانه خود در پایتخت اسپانیا نظارت می‌کند. جورجینا گفت: «من تصمیم گرفتم خانه خانوادگی را بازسازی کنم زیرا اصلاً با خانواده ما سازگار نبود و برای ما ساخته نشده بود. فکر می‌کنم هر خانه به منظور خاصی ساخته می‌شود و این خانه برای خانواده بزرگ ما مناسب نیست.»

این مدل ۲۹ ساله شخصاً متریال ساخت خانه را انتخاب می‌کند و ترجیح می‌دهد این کار را به کسی واگذار نکند، زیرا خودش تمام کارهایی که در خانه‌اش انجام می‌شود را زیر نظر دارد. جنبه‌هایی مانند نمای بیرونی و اتاق‌ها دغدغه اصلی جورجینا هستند.

این مطلب را هم بخوانید:

جورجینا از هدیه تولد ویژه رونالدو رونمایی کرد/ کریستیانو هیچ‌گاه وقت نداشت اما…

رونالدو در گران‌ترین خانه پرتغال تغییر ایجاد می‌کند/ کریستیانو سرانجام کوتاه آمد

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *