بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خبر خوب برای هواداران؛ بارسلونا یک قدم به جلو آمد/ باید راهی برای بهبود روابط با مسی پیدا کنیم

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۵ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۱:۴۹

نام لیونل مسی همیشه در تیتر اخبار سراسر جهان حضور دارد و این بار خوان لاپورتا است که به نام اسطوره آرژانتینی در رابطه با انتقالش به بارسلونا اشاره کرده است. از آنجایی که قرارداد مسی با پاری‌سن‌ژرمن در تابستان امسال به پایان می‌رسد گمانه‌زنی‌ها در مورد بازگشت احتمالی او به نوکمپ ادامه دارد.

رئیس باشگاه چند روز پیش در کانال یوتیوب «تجارت و پول پشت ورزش‌» گفت که «باید راهی برای بهبود روابط فعلی مسی با بارسلونا پیدا کنم، باید ببینیم چه پیش می‌آید اما او می‌داند که درهای بارسلونا به رویش باز است.»

لاپورتا ادامه داد: «مسی بهترین بازیکن تاریخ است. او مهمترین بازیکن تاریخ بارسلونا بوده است. من باید خیلی مراقب حرف‌هایم باشم زیرا او بازیکن پاری‌سن‌ژرمن است و باید به آن احترام بگذارم.»

در واقع لاپورتا همیشه درها را به روی اسطوره آرژانتینی باز گذاشته و هرگز حس تحسینی که نسبت به او دارد را پنهان نکرده است. او همچنین گفت که از تصمیمش برای جدایی از مسی اصلاً راضی نیست.

روز پنج‌شنبه برخی از اظهارات سرخیو آگوئرو نیز در اخبار منتشر شد. او گفت: «من فکر می‌کنم لئو مسی باید در بارسلونا بازنشسته شود، زیرا بارسلونا خانه او است، او باید فوتبال خود را در اینجا به پایان برساند. من فکر می‌کنم لاپورتا باید تلاش کند لئو را برگرداند، و اگر لاپورتا یک قدم به جلو بردارد مسی به بارسلونا برمی‌گردد. در حال حاضر همه چیز ۵۰/۵۰ است.»

این مطلب را هم بخوانید: آپشن‌های متنوع قرارداد جدید مسی و بارسلونا؛ از درآمد بازی خداحافظی تا حقوق معقول!/ لئو برای بازگشت وسوسه می‌شود؟ پاسخ به یک سؤال مهم درباره آینده مسی/ جایگاه لئو در تیم ژاوی چگونه خواهد بود؟ هواداران آرژانتین غرق در عشق مسی/ سرزمین خورشید هنوز شور و حال قهرمانی جام‌جهانی دارد +ویدیو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *