بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رونالد کومان: نمی‌خواهم برای چنین عملکرد ضعیفی، بهانه بیاورم؛ ما ساده لوح بودیم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۵ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۱:۴۵

در دیداری از هفته اول دور مقدماتی یورو ۲۰۲۴ در گروه «B»، تیم ملی هلند در اولین بازی رونالدو کومان پس از بازگشتش به نیمکت لاله‌های نارنجی، در استاد دو فرانس مقابل فرانسه با 4 گل در هم کوبیده شد.

طرفداری | حال رونالد کومان در کنفرانس خبری پس از بازی به انتقاد از عملکرد تیمش پرداخته و با وجود غایبان زیاد تیم ملی هلند، این را بهانه‌ای برای چنین شکست سنگینی ندانسته است. به نقل از «ad.nl»، کومان در مورد این شکست سنگین‌شان مقابل فرانسه، گفت:

این ربطی به بازیکنان غایب‌مان نداشت. جاهایی که نباید، توپ از دست می‌دادیم و به خاطر آن توسط حریفی که چنین کیفیتی دارد، مجازات شدیم. ما ساده لوح بودیم. پس از هفت دقیقه عقب افتادیم و آن‌ها راحت کار را تمام کردند. پس از آنکه 2-0 عقب افتادیم، موقعیت‌های داشتیم که بتوانیم نتیجه را 2-1 کنیم اما پس از 3-0 شدن، همه چیز تمام شد. شما می‌توانید به فرانسه ببازید اما من چنین انتظاری نداشتم.

علاوه بر اینکه تیم ملی هلند برای این بازی فرنکی دی یونگ و استیون برخواین را در اختیار نداشت، با شیوع یک عفونت ویروسی در اردوی‌شان، ماتیاس دلیخت، کودی خاکپو و اسون بوتمان را هم از دست دادند. کومان درباره تاثیر این موضوع روی این نتیجه‌شان، گفت: 

آماده سازی ایده آلی برای این بازی نداشتیم. چنین چیزی را قبلاً تجربه نکرده بودیم اما من نمی‌خواهم بهانه بیاورم. این آزار دهنده بود که بسیاری از بازیکنان‌مان را به خاطر عفونت ویروسی از دست دادیم اما جدای از این موضوع، ما قطعاً خوب نبودیم. من تنها بازیکنان جوان را مقصر نمی‌دانم زیرا از باتجربه‌ها، انتظار بیش‌تری داشتم. اگر در اینجا 2-1 شکست بخوری، احساس بهتری دارید تا اینکه 4-0 بببازید. این نتیجه بسیار سنگین است. اما نباید خودمان را زیاد درگیر آن کنیم زیرا دوشنبه یک بازی دیگر داریم. تنها نکته مثبت بازی این بود که فهمیدیم، کجا ایستاده‌ایم. 

گفتنی است تیم ملی هلند که با این برد اکنون قعرنشین گروه «B» در دور مقدماتی یورو 2024 است، روز دوشنبه در خانه باید به مصاف جبل الطارق برود. 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *