بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

نتیجه جلسات خصوصی قلعه‌نویی با ستاره‌های تیم ملی/ امیرخان میخش را محکم کوبید!

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۵ فروردین ۱۴۰۲ | ۸:۴۵

امیر قلعه‌نویی در حالی دوباره سرمربی تیم ملی شد که خیلی ها مخالف انتخاب او به عنوان سرمربی تیم ملی بودند. حتی این نگرانی وجود داشت که ممکن است ستاره‌های تیم ملی که اکثرا در اروپا فوتبال بازی می‌کنند، قلعه‌نویی را قبول نکنند و همین موضوع برای تیم ملی حاشیه‌ساز شود.

قلعه نویی اما بعد از شروع اردوی تیم ملی، در اولین گام به سراغ ستاره‌های با تجربه تیمش مثل بیرانوند، طارمی، حاج صفی، جهانبخش و چند بازیکن دیگر رفت و جلساتی را به صورت خصوصی با آن‌ها برگزار کرد. قلعه‌نویی تلاش کرد با ستاره‌های تیمش از همان ابتدا تعامل کند و ارتباط خوبی را با آن‌ها برقرار کند. سرمربی جدید تیم ملی می‌دانست که بدون ستاره‌هایش نمی تواند نتایج خوبی بگیرد.

از همین رو از در دوستی با آن‌ها وارد شد و به نظر می رسد تا این لحظه به خواسته خودش رسیده است. آنطور که مشخص است ستاره های تیم ملی در حال حاضر تصمیم گرفتند تا از سرمربی جدیدشان حمایت کنند.

اتفاقی که دقیقاً مطابق خواسته‌های قلعه‌نویی بود و به نظر می‌رسد جلسات خصوصی با این ستاره‌ها کار خودش را کرده و ستاره‌های باکیفیت تیم ملی به طور کامل از قلعه‌نویی و انتخابش حمایت کردند. حال باید دید این تعامل تا چه زمانی بین قلعه‌نویی و ستاره‌های تیم ملی ادامه خواهد داشت.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *