بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

امیران جوان بعد از ۱۸ سال همچنان در یک تیم + عکس

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۵ فروردین ۱۴۰۲ | ۴:۴۵

یکی از گلایه های امیر قلعه نویی همیشه این بود که وقتی اواسط دهه ۸۰ سرمربی تیم ملی شد، کمتر کسی در فدراسیون فوتبال از او حمایت می کرد و در کمیته انتقالی که آن زمان اداره فدراسیون فوتبال را برعهده داشت، اغلب افراد مخالف او بودند.

به گزارش طرفداری، امیر قلعه نویی اما حالا در فدراسیون فوتبال حاميان سرسخت و دوستان قسم خورده کم ندارد. اگر سال های میانی دهه ۸۰ در فدراسیون فوتبال و کمیته انتقالی اکثر افراد مخالف امیر قلعه نویی بودند و به قول خودش اگر چاره داشتند قبل از جام ملت‌های آسیا ۲۰۰۷ نسخه او را می پیچیدند،  حالا علاوه بر مهدی تاج که از همان ابتدا گفته بود اگر بنا باشد برای تیم ملی سرمربی ایرانی انتخاب کند، انتخاب اول و آخرش امیر قلعه نویی است، علی خطیر، مشاور ارشد رییس فدراسیون فوتبال، میرشاد ماجدی و محمدرضا ساکت، دو عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال و امیر مهدی علوی رییس روابط عمومی فدراسیون فوتبال افراد تاثیرگذار فدراسیون هستند که سابقه رفاقت و همکاری دارند و افرادی مثل بهرام رضاییان و خداداد افشاریان هم رابطه شان با قلعه نویی صمیمی است.

در این جمع میرشاد ماجدی سال های نه چندان کمی در استقلال به عنوان سرپرست روی نیمکت کنار امیر قلعه نویی می نشست، محمد رضا ساکت در سپاهان همراه و همکارش بود و امیر مهدی علوی هم سال ها در استقلال به عنوان مدیر روابط‌عمومی در دایره مدیران مورد اعتماد امیر قلعه نویی بود و سرمربی فعلی تیم ملی چنان به امیر مهدی علوی اعتقاد داشت که وقتی به مس کرمان رفت، او را هم با خودش همراه کرد.

امیر مهدی علوی حالا در فدراسیون فوتبال هم به عنوان مدیر روابط‌عمومی فدراسیون حضور دارد و حضورش می تواند برای سرمربی تیم ملی دلگرم کننده باشد. اگرچه امیر قلعه نویی در مسائل رسانه ای سیامک قلیچ خانی را کنار دست خودش دارد که به گفته خودش ۳۰ سال با او رفاقت کرده و به اندازه چشم هایش قابل اعتماد است ولی امیر مهدی علوی به دلیل جایگاهش در فدراسیون می تواند خیال قلعه نویی را راحت کند که کسی از داخل فدراسیون دنبال بحران درست کردن نیست.

امیر قلعه‌نویی زمانی به امیر مهدی علوی اعتماد کرد که هم خودش جوان بود و هم علوی… به عکس این مطلب خوب نگاه کنید؛ عکس به سال ۱۳۸۴ برمی گردد به همان فصل که استقلال با قلعه نویی قهرمان لیگ برتر شد. در آذر ماه سال ۱۳۸۴ امیر مهدی علوی در زیرزمین باشگاه استقلال برای امیر قلعه نویی جشن تولد ۴۲ سالگی گرفت و  البته خودش هم غافلگیر شد چرا که کاظم اولیایی و امیر قلعه نویی مدیرعامل و سرمربی وقت استقلال هم بابت افتتاح سایت باشگاه در همان جشن از علوی که آن زمان مدیر روابط‌عمومی باشگاه استقلال بود، تقدیر کردند.

حالا ۱۸ سال از آن روزگار می گذرد و هر دو امیر همچنان در یک تیم هستند، البته علوی قصد ندارد به عنوان مدیر رسانه کنار قلعه نویی روی نیمکت تیم ملی بنشیند و قرار است از پشت جبهه از سرمربی تیم ملی حمایت کند.

دسته بندی ها : طرفداری

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *