بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پاسخ قاطع همسر ستاره فوتبال بعد از تجاوز جنسی شوهر/ به خانه برمی‌گردم اما نه خانه او!

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۴ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۳:۱۷

این خبر در تاریخ ۳ مارس تیتر یک تمام روزنامه‌ها بود؛ اتهامات تجاوز جنسی فوتبالیست مشهور اشرف حکیمی، مدافع کناری پاری‌سن‌ژرمن و بازیکن سابق رئال مادرید، مطرح شد و تمام دنیا در بهت و حیرت فرو رفت.

این مرد مراکشی که در سال ۲۰۲۰ با هیبا ابوک هنرپیشه ازدواج کرده بود، هنگام دفاع از خود آرام و خونسرد به نظر می‌رسید اما رابطه‌اش با همسرش دچار بحران شد. اگرچه هیبا، بازیگر مادریدی، در جریان این پرونده اظهارنظر رسمی نکرد، اما به تازگی سکوت خود را در مورد وضعیت همسرش و شاکی جوان شکسته است.

این مطلب را هم بخوانید: از هم پاشیدن خانواده فوتبالیست معروف بعد از آوردن یک زن به خانه!/ از بازجویی تا درخواست طلاق خانم

هیبا ابوک: به زودی به مادرید برمی‌گردم

هیبا ابوک در مورد فرزندانش، در مورد آینده و ارزش‌هایی که در زندگی دارد، صحبت کرد. او پس از تعطیلات در امارات متحده عربی به خانه بازگشت؛ البته به خانه‌اش در مادرید، نه خانه مشترکش با اشرف در پاریس.

او به مجله InStyle گفت: «پاریسی‌ها کمی خاکستری هستند، مانند آب و هوای آنجا. دلم برای مادرید تنگ شده و فکر می‌کنم به زودی برمی‌گردم.» هیبا ابوک در مورد تصورش از آینده گفت: «من به این موضوع فکر نمی‌کنم، من به زندگی در زمان حال معتقدم. اگر زندگی خود را با ترس از آینده بگذرانیم چه زمانی از لحظه اکنون لذت ببریم؟ من همیشه در زمان حال هستم و نمی‌دانم فردا چه اتفاقی می‌افتد. من دوست دارم در اینجا و اکنون زندگی کنم.»

به گفته این بازیگر، فرزندانش از او آدم بهتر و آگاه‌تری ساخته‌اند. او در رابطه با همسرش و نظر خودش در مورد این اتفاقات اظهار نظر نکرد اما عکسهای مشترکش با اشرف حکیمی را از اینستاگرام پاک کرد و احتمال طلاق وجود دارد.

هیبا ابوک

این مطلب را هم بخوانید: درباره پسری که تیم کشور زادگاهش را در جام‌جهانی حذف کرد و مادرش را بوسید/ از زندگی فقیرانه در پایتخت تا درخشش در فوتبال و رفتن روی جلد نشریه معروف

دسته بندی ها : خبرورزشی
برچسب ها : , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *