بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ژوزه مورینیو خواهان تضمین مالکان آاس رم برای تقویت تیم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۴ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۳:۰۹

احتمال دارد ژوزه مورینیو در صورت برآورده نشدن خواسته‌هایش، آاس رم را ترک کند

طرفداری | به گزارش اسکای، آینده ژوزه مورینو در آاس رم نامشخص است. او اکنون منتظر ملاقات با مالکان تیم یعنی دن و رایان فریدکین درباره آینده پروژه رم است. مورینیو در سال 2021 با امضای قراردادی سه ساله، هدایت این باشگاه را بر عهده گرفت و در اولین فصل خود، با جالوروسی قهرمانی لیگ کنفرانس اروپا شد و آن‌ها را به اولین جام مهم‌شان پس از سال 2008 رساند.

در طول جام جهانی 2022 قطر، فدراسیون فوتبال پرتغال و برزیل به مورینیو علاقه نشان دادند اما او هر پیشنهاد را به خاطر باقی ماندن در ایتالیا، رد کرد. مورینیو اکنون نیز به دنبل تضمینی از سوی مالکان باشگاه که فصل آینده، تیم را تقویت خواهند کرد. مورینیو خواهان جذب یک مهاجم جدید به جای تامی آبراهام است و در کنار آن، خواستار جذب یک مدافع میانی و یک هافبک جدید برای رقابت در همه جام‌ها از جمله اسکودتو، شده است. مورینیو دوست دارد مانند مربی‌ها در انگلیس، خواهان قدرت بیش‌تری در باشگاه است و دوست دارد در گرفتن تصمیمات، مشارکت داشته باشد تا بتواند در سال سوم خود، بهتر رقابت کند.

اما برای تکمیل این برنامه، مورینیو و رم باید ابتدا موفق به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برای فصل آینده شوند. چه به وسیله قرارگیری در جمع چهار تیم برتر سری آ و چه با قهرمانی در لیگ اروپا. اما اگر موفق به کسب سهمیه نشوند، احتمال زیادی وجود دارد که مورینیو در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد. گفتنی است رم پشت سر میلان 48 امتیازی، با 47 امتیاز در جایگاه پنجم جدول سری آ قرار دارد.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *