بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

عمان حریف ایران در نیمه نهایی شد/ ژاپن و امارات برای رسیدن به فینال مصاف می‌دهند

منبع : خبرگزاری ایلنا
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۴ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۲:۱۷

به گزارش ایلنا به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، پیش از پیروزی 10 بر صفر ایران مقابل بحرین، تیم ملی فوتبال ساحلی امارات، با پیروزی چهار بر دو مقابل تایلند میزبان، حضورش را در نیمه نهایی قطعی کرده بود. با صعود امارات به جمع چهار تیم پایانی، سه تیم دیگر مرحله نیمه نهایی، جواز حضور در جام جهانی 2023 امارات را دریافت می کردند.

در هر حال امروز هم دو بازی دیگر مرحله یک چهارم نهایی پیگیری شد و در این بازیها، تیم ملی فوتبال ساحلی عمان، یازده بر صفر، تیم ملی فوتبال ساحلی چین را شکست داد تا حریف تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در نیمه نهایی رقابتهای قهرمانی آسیا شود. همچنین ژاپن در دیگر دیدار مرحله یک چهارم، هشت بر صفر از سد کویت گذشت تا در نیمه نهایی، حریف امارات شود.

به این ترتیب روز شنبه پنجم فروردین ماه، ساعت 18:30 به وقت تهران، تیمهای ژاپن و امارات اولین دیدار نیمه نهایی را برگزار خواهند کرد و پس از این بازی، در ساعت 20:30 به وقت تهران، تیم های ملی فوتبال ساحلی ایران و عمان، دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی را برگزار خواهند کرد.

دیدار رده بندی بین بازنده های دو دیدار نیمه نهایی هم روز یکشنبه ششم فروردین ساعت 18:30به وقت تهران برگزار می شود و فینال رقابت‌ها هم روز یکشنبه ساعت 20:30 بین برنده های دو دیدار نیمه نهایی برگزار خواهد شد تا قاره کهن، قهرمان این دوره از رقابتهای فوتبال ساحلی اش را بشناسد.

انتهای پیام/

دسته بندی ها : خبرگزاری ایلنا
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *