بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بسکتبال NBA | همه چیز به نفع میامی هیت

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۴ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۱:۰۹

میامی هیت در روزی که بازی نداشت، از نتایج به دست آمده بسیار خوشحال شد. 

طرفداری | بامداد جمعه به وقت تهران، 4 بازی در جریان فصل عادی NBA برگزار شد. طی مهم ترین بازی ها، لس آنجلس کلیپرز انتقام بازی دو روز قبل را از اوکلاهما سیتی تاندر گرفت و  نیویورک نیکس و بروکلین نتس مقابل حریفانشان شکست خوردند تا زمینه شادی میامی هیت را فراهم کنند. 

اورلاندو مجیک 111-106 نیویورک نیکس 

اولین نتیجه میامی شادکن روز در ایالت خود هیت یعنی فلوریدا به دست آمد. نیکس بدون جیلن برانسن به زمین رفت و سومین شکست متوالی خودش را تجربه کرد. پائولو بنکرو، پیک اول درفت قبلی در این بازی هم درخشید، به خصوص در کلاچ تایم همراه با کول آنتونی و تقریبا شکی در مورد رسیدن جایزه روکی سال به این فوروارد 20 ساله وجود ندارد. 

عملکرد بنکرو مقابل نیکس 

بروکلین نتس 114-116 کلیولند کاوالیرز 

دیگر نتیجه میامی شادکن می توانست رخ ندهد، اگر اوکورو سه امتیازی گیم وینرش را با خونسردی هرچه تمام وارد سبد میزبان نمی کرد. کاوالیرز با این پیروزی به هشتمین پیروزی متوالی خودش دست پیدا کرد و البته همچنان بعید به نظر می رسد بتواند 3.5 بازی فاصله با فیلادلفیای رده سومی را جبران کند. داناوان میچل امتیازآورترین بازیکن زمین نبود (31 امتیاز) و این عنوان را به بریجز داد، بریجز باز هم بازی 30+ داشت (32 امتیاز) و از بازی خوب ایوان مبلی هم غافل نشوید (26 امتیاز و 16 ریباند). 

کوز این فاصله را طی مدت زمان کمتر از دو دقیقه در خانه نتس جبران کرد!

لس آنجلس کلیپرز 127-105 اوکلاهما سیتی تاندر 

بعید است که تیمی دوست داشته باشد در پلی آف مقابل این نسخه از کوای لنارد قرار بگیرد. این بازی عملا اولین پیروزی آسان کلیپرز از اواخر ژانویه بود و آنها حالا یک بازی از گلدن استیت رده ششمی جلوتر هستند. کوای در این دیدار ستاره زمین بود و 32 امتیاز برای تیمش گرفت؛ آن هم با فیلدگل خارق العاده 86.7% شی گیلجس الکساندر هم ترک عادت نکرد و باز هم بازی 30+ داشت؛ چهل و یکمین بازی 30+ او در فصل جاری امروز رقم خورد؛ در تاریخ فرنچایز تاندر و سیاتل سوپرسونیکس، رکورددار کی دی است. کوین دورنت دو فصل موفق شد 47 بازی 30+ داشته باشد و رتبه سوم هم به راسل وستبروک با 44 بازی اختصاص دارد. این عملکرد برای دورنت و وستبروک جایزه MVP را به ارمغان آورد. 

راسل وستبروک با 24 امتیاز و 7 اسیست به کمک کوای آمد

نتایج همه بازی ها 

اورلاندو مجیک 111-106 نیویورک نیکس 

بروکلین نتس 114-116 کلیولند کاوالیرز 

لس آنجلس کلیپرز 127-105 اوکلاهما سیتی تاندر 

نیواورلینز پلیکانز 115-96 شارلوت هورنتس 

اتفاقات و اخبار مهم 

  • لبران جیمز تمرینات داخل زمین خودش را آغاز کرده اما هنوز نمی توانیم تاریخ دقیقی را برای بازگشت او تعیین کنیم. منابع نزدیک به لیکرز به ما می گویند که او امیدوار است به 4 بازی پایانی فصل عادی برسد که حدود دو هفته دیگر هستند. 
  • تیم دالاس موریکس از قضاوت داوران در جریان شکست 125-127 مقابل گلدن استیت وریرز به شدت شاکی است و می خواهد به صورت رسمی اعتراضش را به لیگ ارائه کند. 
  • گری پیتن دوم احتمالا می تواند گلدن استیت وریرز را در دیدار با مینه سوتا تیمبروولوز همراهی کند (بامداد دوشنبه).
  • زایان ویلیامسن که این فصل تنها در 29 بازی ابتدایی فرصت بازی برای پلیکانز را پیدا کرد، اگر خوش شانس باشد می تواند از دو هفته دیگر به میادین برگردد. 
  • جیمز هاردن که بازی قبلی فیلادلفیا را مقابل شیکاگو بولز به دلیل مصدومیت از دست داده بود، می تواند مقابل گلدن استیت (فردا) دوباره به جمع استارترهای سونی سیکسرز برگردد. 

جدول کنفرانس ها و پلی آف احتمالی

تعداد باخت های تیم های رده هفتم تا دوازدهم کنفرانس غرب با هم یکی است! 

براکت پلی آف فعلا این شکلی است

بازی های فردا

 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *