بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

افزایش اطمینان رئال مادرید برای جذب جود بلینگام؛ یک انتقال 150 میلیون یورویی در راه است؟

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۶:۳۳

طرفداری | داستان کش‌دار آینده جود بلینگام در حال رسیدن به جاهای حساس و جذابش است و حالا رئال مادرید نسبت به جذب این استعداد برتر انگلیسی خوش‌بین شده است.

به گزارش مارکا، با وجود این‌که غول‌های لیگ برتری هم به شدت خواهان جود بلینگام هستند، رئال مادرید نسبت به توانایی‌اش برای آوردن این هافبک 19 ساله به سانتیاگو برنابئو مطمئن شده است. رئال مادرید اطمینان دارد که بازیکن حرف آخر را در این انتقال خواهد زد. در حال حاضر رئال مادرید بر این باور است که مقصد جذابی برای جود بلینگام به شمار می‌رود. بازیکن به همراه پدرش در حال سبک‌وسنگین کردن شرایط هستند اما نظر خود بازیکن نسبت به خانواده‌اش که برای بازگشت به انگلیس مایل هستند، ارجحیت خواهد داشت.

منچسترسیتی و لیورپول دو رقیب جدی رئال مادرید در راه جذب جود بلینگام هستند که لوس‌بلانکوس به طور واضح توان رقابت مالی با آن‌ها را نخواهد داشت و همان‌طور که بارها تاکید شده، رئال مادرید قرار نیست وارد مزایده شود. دورتموند در نظر دارد برای فروش بلینگام، رقمی حدود 110 الی 115 میلیون یورو را به عنوان رقم پایه فروش دریافت کند اما این رقم همراه با پاداش‌ها می‌تواند به 150 میلیون یورو برسد. این رقم درخواستی دورتموند مشابه همان رقمی است که در سال 2017 برای فروش عثمان دمبله به بارسلونا دریافت کردند. وینگر فرانسوی با انتقالی 105 میلیون یورویی با 40 میلیون یورو پاداش به نیوکمپ رفت که در نهایت 30 میلیون یورو پاداش، دست زنبورها را گرفت. رئال مادرید بابت این سرمایه‌گذاری مطمئن است و می‌دانند که قرار نیست سناریوی شکست‌خورده ادن هازارد که قرار بود مجموع رقم فروشش 130 میلیون یورو باشد، تکرار شود.  

منچسترسیتی در رقابت با لیورپول و رئال مادرید می‌تواند رقم بالاتری هزینه کند و از بابت راضی کردن دورتموند، دست بالاتر را دارد اما از آن سو یورگن کلوپ روی جذب این هافبک انگلیسی اصرار داد و او را یک بازیکن اساسی در ترمیم ترکیب قرمزها می‌داند. در مادرید این اطمینان وجود دارد که دورتموند قرار نیست دیوانه پیشنهادهای سنگین منچسترسیتی و لیورپول شود و همین درخواست کنونی‌شان برای فروش بلینگام را حفظ خواهند کرد چرا که به میل بازیکن خود احترام خواهند گذاشت. خونی کالافات، مدیر ارشد استعدادیابی رئال مادرید که ارتباط خوبی با خانواده بلینگام دارد، دستمزد سالانه خالص 10 میلیون یورو را برای این جوان انگلیسی در نظر دارد و البته پورسانت‌های مدیربرنامه و پدر بازیکن نیز محفوظ خواهد بود.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *