بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

عواقب ترسناک در انتظار استقلال از زبان یکی از نزدیکان استراماچونی

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۵:۴۵

عواقب ترسناکی در انتظار باشگاه استقلال است، البته اگر این باشگاه نتواند مطالبات استراماچونی را بدهد.

به گزارش طرفداری و به نقل از فرهیختگان، باشگاه استقلال در حالی که این روزها با یک پرونده قدیمی به منظور پرداخت مطالبات سرمربی سابق ایتالیایی خود طرف حساب هست، باید هرچه سریعتر تکلیف این پرونده را روشن کرده تا در حالیکه از این باشگاه به عنوان یکی از سهمیه های قطعی فوتبال ایران در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا نام برده می شود؛ استقلال بتواند با کسب مجوز حرفه ای در رقابت‌های آسیایی شرکت کند. 

این در حالی است که با وجود آن که فقط ۷ روز دیگر تا پایان مهلت نهایی کنفدراسیون فوتبال آسیا به منظور تسویه حساب و تعیین تکلیف با طلبکاران باشگاه های ایرانی باقی مانده است اما هنوز استقلالی ها موفق نشده اند مطالبات استراماچونی را به وی پرداخته و این پرونده را ببندند. 

نکته قابل توجه اینکه سرانجام کمیته انضباطی فیفا رای خود را در این خصوص اعلام کرده و طبق اخباری که خبرنگار ما به آن دسترسی پیدا کرده است در صورتی که آبی ها نتوانند تا تاریخ ۲۰ مارچ یا ۳۱ فروردین ماه مطالبات این سرمربی ایتالیایی را پرداخت کنند پنجره نقل و انتقالاتی آنها بسته خواهد شد. البته این موضوع جدا از بحث صدور مجوز حرفه‌ای دنبال شده و هر کدام از این کیس ها به صورت مستقل پیگیری می‌شوند.

با همه این تفاسیر اما یکی از نزدیکان استراماچونی در گفتگوی کوتاه با ما تاکید کرده است:

اگر این مبلغ تا مهلت نهایی که فیفا اعلام کرده است پرداخت نشود استقلالی‌ها به صورت قطعی از ۳ پنجره نقل و انتقالاتی خود در مرحله اول محکوم شده و در مراحل بعدی کار این باشگاه به کسر امتیاز، سقوط از لیگ برتر و درنهایت تعلیق تیم ملی و فدراسیون فوتبال ایران کشیده خواهد شد که این موضوع می‌تواند تبعاتی مثل اخراج تیم ملی از جام ملت‌های آسیا را به همراه داشته باشد. 

نکته قابل توجه دیگر اینکه این فرد مدعی شده است باشگاه استقلال در حالی که به استراماچونی اعلام کرده مشکلی برای پرداخت مطالباتش وجود ندارد اما در مواجهه با هواداران خود رویکرد دیگری را در پیش گرفته و به صورت رسمی اعلام می کند در خصوص تامین منابع مالی و انتقال آن برای سرمربی ایتالیایی همچنان مشکلات و محدودیت ها وجود دارد! 

همچنین شنیده میشود سرمربی سابق ایتالیایی استقلال پذیرفته است مبلغ خود را به هر صورتی حتی به شکل نقد دریافت کرده و دیگر مثل گذشته برای واریز آن به حساب ایتالیایی خود پافشاری نمی کند. 

گفتنی است در گذشته بخشی از مطالبات مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران و حتی میلیچ بازیکن اسبق کروات استقلال نیز به همین شکل یعنی به صورت نقد در خارج از ایران به آنها پرداخت شده است.

با همه این تفاسیر اما باید منتظر واکنش استقلال به این اظهارات باقی ماند.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *