بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

منچستریونایتد در پی استفاده از علاقه تاتنهام به دین هندرسون در راه جذب هری کین

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۵:۱۳

با علاقه تاتنهام به دین هندرسون، احتمال دارد یک فرصت خوب برای منچستریونایتد در مسیر خرید هری کین به وجود آمده باشد.

طرفداری | به گزارش راب داوسون از «ESPN»، تاتنهام به جذب دین هندرسون در پنجره نقل و انتقالات تابستانی علاقه‌مند است. این دروازه بان 26 تا پایان فصل به صورت قرضی در ناتینگهام فارست حضور دارد و قرار است به زودی با منچستریونایتد درباره آینده‌اش صحبت کند. قرارداد او با یونایتد تا 2025 اعتبار دارد اما همچنین یک بند تمدید خودکار نیز در قراردادش گنجانده شده است. با این حال، هندرسون دوست دارد که مدام بازی کند تا پیش از یورو 2024 آلمان و جام جهانی 2026 آمریکا-کانادا-مکزیک، به تیم ملی انگلیس راه پیدا کرده باشد. همچنین گفتنی است منچستر تابستان گذشته از قرار دادن بند خرید در قرارداد قرضی هندرسون با فارست، خودداری کرد.

حال تاتنهام که در پی آماده کردن لیستی از جایگزین‌های احتمالی هوگو لوریس است، دین هندرسون به همراه جردن پیکفورد را زیر نظر دارد. اما پیکفورد به تازگی قرارداد جدیدی با اورتون امضا کرده و تنها در صورت سقوط تافی‌ها به چمپیونشیپ، از این تیم جدا خواهد شد. در چنین شرایطی، منچستریونایتد نیز که به هری کین علاقه دارد، از گلرش می‌تواند در این معامله استفاده کند. قیمت درخواستی اسپرز برای ستاره‌اش بیش از 100 میلیون پوند است و یونایتدی‌ها نیز پذیرفته‌اند که مذاکرات با دنیل لوی طاقت فرسا خواهد بود و امکان دارد تا روزهای پایانی پنجره نقل و انتقالات تابستانی ادامه پیدا کند. اما علاقه اسپرز به هندرسون می‌تواند لوی را برای مذاکره بر سر کین، نرم‌تر کند.

در عین حال، خود منچستر نیز به دنبال جذب یک گلر است. داوید رایا از برنتفورد و دیگو کوستا از پورتو از اهداف آن‌ها هستند. مذاکرات با داوید دخیا نیز که قراردادش در پایان فصل به اتمام می‌رسد و البته یک بند برای تمدیدش در اختیار دارند، ادامه دارد.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *