بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

علی جوادی: نمی‌توان منکر فساد در ورزش تهران شد/ فوتبال تهران باید مثل کشتی اصلاح شود

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۰:۴۵

علی جوادی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران درباره مسائل مختلفی صحبت کرده است.

به گزارش طرفداری، گفتگوی علی جوادی با ایرنا را می خوانید:

 

حدود یک سال از حضور شما در اداره کل ورزش و جوانان استان تهران می‌گذرد. شرایط فعلی این اداره کل را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

برای ایجاد این فرصت که بتوانیم راجع به ورزش استان تهران با نگاه تحلیل‌گرایانه، دقیق و موشکافانه صحبت کنم تشکر می‌کنم. مستحضرید که ورزش بیشترین سهم را در خوشحالی مردم دارد چرا که در زمان شکست ورزشکاران نیز مردم از این موضوع نارحت هستند که نشان از آن دارد که همه مردم به ورزش نگاه مالکانه دارند و ورزش را برای خود می‌دانند. به این نکته باید اشاره کنم که هیچ حوزه‌ای همانند ورزش در اجتماع سازی مردم تاثیرگذار نیست برای آنکه مخاطبان همیشه چه از رسانه‌ها و چه تلویزیون رویدادهای ورزشی را نظاره‌گر هستند.

گفته می‌شود شما اداره کل ورزش و جوانان تهران را در روزهای خوبی تحویل نگرفته‌اید. این موضوع را قبول دارید؟

این موضوع را درست نمی‌دانم. باید از مدیران کل استان تهران که در گذشته تلاش بسزایی برای رونق، رشد و توسعه ورزش تهران داشتند، تشکر کنم.

شما را در زمره اولین مدیران بومی ورزش استان تهران قلمداد می‌کنند.

تاکنون استان تهران مدیرکلی که بومی و در تهران فعالیت ورزشی داشته را به خود ندیده است. نباید از این موضوع غافل شد که تهرانی بودن یا نبودن مدیران پیشین ورزش تهران برای خدمت به مردم این استان ملاک نیست چرا که این مدیران عِرق خاصی برای خدمت به جامعه پرتعداد ورزش استان تهران و پیشرفت آن داشتند. تهران با توجه به پهنه گسترده، وجود اقوام و فرهنگ‌های مختلف در دل آن همیشه جایگاه خاصی داشته است. باید شناخت کافی از فرهنگ و زیست بوم تهران داشت تا بتوان با شناخت دقیق از موضوعات در ورزش تهران مدیریت کرد.

پیش از آنکه به عنوان مدیرکل جدید معارفه شوم با مدیران قبلی از جمله پریچهره، گلمحمدی و نژاد فلاح نیز صحبت کردم و از آنها رخصت طلبیدم. این دوستان نیز در این گفت‌وگو برخی تجربیات در موضوعات مختلف و نیز چالش‌های موجود از جمله از هم‌گسیختگی در هیئت های استانی، عمرانی و مدیریتی را به من انتقال دادند.

بعد از یکسال مدیریت در ورزش استان تهران، باید شناخت لازم از مشکلات استان پیدا کرده باشید.

بزرگترین معضل ورزش تهران در سه بُعد زیرساخت ها، نیروهای انسانی و برنامه خلاصه کرد. در بُعد زیرساخت‌ها استان تهران متناسب با رشد جمعیت سرانه ورزشی آن رشد نداشت و به خاطر همین تلاش کردیم تا برای توسعه فضای ورزشی گام‌هایی برداشته شود. تحلیل‌هایی نیز در رشته‌های ورزشی انجام دادیم تا مشخص شود در چه ورزش‌هایی بیشترین ضعف را داریم. همچنین در رشته‌هایی که چه در حوزه قهرمانی و چه در بعد رسانه‌ای و تاریخی، مدال‌آوری تاثیرگذار هستند بیشترین توجه را داشته باشیم تا برای ارتقای آن اولویت بندی‌های لازم را انجام دهیم. باید به این نکته بپردازم در هفته تربیت بدنی ۶ پروژه عمرانی در شرق و غرب تهران به بهره‌برداری رسید و در گام دوم در دهه فجر ۹ طرح در مناطق کمتر برخوردار با اقدام جهادی به بهره برداری رسید. در تاریخ اداره کل بی‌سابقه است که در کمتر از یک سال ۱۵ طرح عمرانی ورزشی در سطح استان به بهره‌برداری برسد.

آکادمی فوتبال پایتخت از این موارد است و در خصوص این موضوع پیگیری‌هایی صورت گرفت و قرار بر این شد تا آکادمی فوتبال را در ورزشگاه تختی راه‌اندازی کنیم.

یکی از مهمترین مشکلات ورزش ایران سرانه ورزشی برای هر فرد است. وضعیت استان تهران در زمینه سرانه ورزشی چطور است؟

سرانه فضای ورزشی استان تهران با احتساب ۱۴ و نیم میلیون جمعیت(۱۷ درصد جمعیت کشور) در هفت دهم درصد پهنه جغرافیایی کشور متمرکز شده است. با توجه به اینکه ارزش ملک در استان تهران به نسبت سایر استان‌ها بالاست و برای اینکه ملک در حوزه ورزش اجرا شود بسیار سخت است. این توسعه از مالکیت دولت نیز خارج شده است.

متاسفانه زیرساخت‌های ورزشی استان تهران در حال تغییر کاربری هستند. برنامه‌ای برای مقابله این مسئله در دستور کار است؟

به طور قطع جلوی این اقدام را خواهیم گرفت. برای رشد ورزش رزمی و سالنی طرح‌های طبقانی را تعریف کردیم که به طور مثال در خیابان حجاب ۳ الی ۴ ملک در مدت ۲۰ سال به آن توجه نشده است. ما مدیرکل صنعت و معدن استان تهران نیستم بلکه مدیرکل ورزش هستم و باید از داشته‌های ورزشی استان تهران نیز صیانت کنم چرا که همه چیز در ورزش درآمد نیست و باید برای ارتقای سرانه ورزشی تلاش کرد.

ورزشگاه شهید شیرودی (امجدیه سابق) در زمره میراث برهنگی ورزش ایران قرار می‌گیرد؛ اما شنیده می‌شود قرار است تغییر کاربری دهد.

انتشار این اخبار صحت نداشت و کذب بود. به هیچ عنوان این مسئله در برنامه‌های وزیر محترم ورزش، شرکت توسعه و مدیران استان نبوده است. در گذشته موضع‌گیری‌هایی شد که رسانه‌ها واکنش درستی به آن نشان دادند که از این حس مسئولیت آنها تشکر می‌کنم. در یک سال اخیر که من در اداره کل وررش تهران هستم چنین موضوعی را نشنیدم. به نظر من با توجه به تاریخی بودن و ارزش میراثی این ورزشگاه، توجه به آن بسیار حائز اهمیت است.

بحث فساد در ورزش این روزها مطرح می‌شود و حتی پای سایت‌های شرط‌بندی در میان است. در ورزش تهران هم چنین فسادی وجود دارد؟

فساد را باید در ۲ بُعد بررسی کرد؛ آیا فساد سازمان یافته است و یا فساد از حضور افراد فاسد در ورزش است؟ من فساد سازمان یافته را قبول ندارم و چنین چیزی را در ورزش تهران نداریم. ممکن است همه جا افراد فاسد باشند و متاسفانه در ورزش می‌توان شاهد چنین افرادی همانند سایر حوزه‌ها بود. برای مبارزه با آن ۲ راهکار شجاعت در تصمیم‌گیری و تخصص در شناخت نیاز است.

باید اذعان کنم این ۲ ویژگی باید همیشه وجود داشته باشد چرا که بدون هر کدام از این ویژگی‌ها نمی‌توان از این تخلفات جلوگیری کرد. معتقدم فساد سازمان یافته در ورزش تهران وجود ندارد و برای مبارزه با آن نیز باید این ۲ مولفه را رعایت کرد. شرط لازم هر مدیر این است که با این‌گونه فسادها مبارزه کند و بهترین راهکار باید شجاعت و تخصص در شناخت است چرا که بدون این فاکتورها نمی‌توان موفق شد. در این مسیر برای از بین رفتن چنین موارد ناپسندی، سعی کردم رابطه خود را بدون واسطه با ورزشکاران و جامعه ورزشی استان برقرار کنم چرا که این ارتباط بی‌واسطه ورزش به سمت سلامت و سالم‌سازی پیش خواهد رفت. البته فساد به یکباره برطرف نمی‌شود بلکه از رسانه‌های می‌خواهم برای شناسایی و شناخت فساد ما را بیشتر همراهی کنند.

در ایرنا گزارشی در خصوص باشگاه‌های لاکچری تهران منتشر شد. آیا این باشگاه‌ها هنوز به فعالیت‌شان ادامه می‌دهند؟

آن باشگاه لاکچری که به آن اشاره شده بود به دلیل نداشتن پروانه فعالیت در آن زمان منع فعالیت داشت و اجازه فعالیت به آن تا زمانی که بتواند پس از طی فرآیندهای قانونی و آشنایی با شرایط لازم و رعایت نرخ تعرفه لازم داده نشد. مدیر باشگاه با حضور در اداره کل ورزش و جوانان استان تهران پس از طی فرایند قانونی و اخذ مجوز فعالیت، متعهد شد از سقف تعرفه مشخص شده تعدی نکند و به محض مشاهده تخلف حتماً طبق قانون برخورد خواهد شد. همه در برابر قانون برابر هستند. البته برخی از خدمات مورد تقاضای ورزشکاران در برخی از باشگاه‌ها ارائه می‌شود که تعرفه این خدمات هم باید در قالب و چارچوب آیین‌نامه‌ها باشد. معتقدم لاکچری شدن برای ورزش خوب نیست و هر مجموعه‌ای اقدام به تعرفه غیر متعارف کند جلوی آن را خواهیم گرفت.

اما همچنان اخباری در خصوص فعالیت این باشگاه‌های لاکچری با شهریه‌های بالا مطرح می‌شود. این اخبار چه میزان صحت دارد؟

در خصوص اخذ شهریه ۷ میلیون تومانی اعلام کردیم که به هیچ عنوان این مبلغ تایید ما نیست و مجوز فعالیت باشگاهی این هزینه‌ها تاکنون صادر نشده و نخواهد شد، طبق تاکیدات رئیس جمهور محترم ارزان سازی ورزش در دستور کار دولت قرار داشته و ما نیز با خروج بسیاری از اماکن ورزشی تهران از فرایند خصوی‌سازی به ویژه در مناطق کم برخوردار فرایند ارزان‌سازی ورزش را آغاز کرده‌ایم.

ورزش در ایران گران شده و این موجب می‌شود تا میزان فعالیت بدنی کم باشد چه اقداماتی در این زمینه باید انجام بگیرد؟

مهم‌ترین عامل در این خصوص به گران بودن ملک است. برای آنکه هزینه‌های اجاره و حقوق را پرداخت کنند مجبور هستند تا ورزش را گران کنند. چندی پیش در این راستا جلسه‌ای در قالب ماده ۵ الحاق ۲ در وزارت ورزش برگزار شد. در این نشست کاظمی پور و پولادگر معاونان وزیر، مدیرکل بازرسی و حقوقی وزارت ورزش نیز حضور داشتند و دغدغه این مسئولان نیز بود و به صراحت به این موضوع پرداخته شد. در این نشست تصمیمات به‌ گونه‌ای شد تا اختیارات مدیران کل برای مقابله با آن بیشتر شود.

یک مدیر برای مبارزه با فساد نیاز به چه ویژگی‌هایی دارد؟

یک مدیر نیازمند ۲ مولفه از جمله شجاعت و تخصص است. از روزی به ورزش آمدم بنا داشتم مقابل فساد بیاستم. مجموعه حجاب به علت نبود اراده برای ساخت آن۲۰سال است خاک می‌خورد. بنا بود تا از طریق هیئت وزیران به فروش برسد و با پافشاری از طریق هیئت وزیران و حقوقی وزارت ورزش برای تهران ماندگار ماند. از طریق ماده ۲۷ قانون طرح طبقاتی و نقشه معماری مجموعه حجاب معرفی شد. در خصوص استخر مجموعه حیدرنیا نیز همین موضوع صدق‌ می‌کند که به علت نبود اعتبارات ۲۰سال این فضا خراب شده بود. این تخصیص نیافتن اعتبارت در زمان چند مدیرکل وجود داشت که محقق نشد؟

برخی از اماکن ورزشی تهران به بخش خصوصی واگذار شده است آیا این واگذاری‌ها بر مبنای قانون بود؟

من با خصوص سازی مخالف نیستم بلکه با زدو بند مخالف هستم. اگر به دنبال احیای مجموعه‌های ورزشی خود نبودیم در این مدت یک میلیارد تومان تامین هزینه نمی‌کردیم. سرانه ورزشی استان تهران کم است و هیچ فروش زمین ورزشی را نخواهیم داشت. بنا داریم در یک هزار و ۲۰۰ متز مین مجموعه طبقاتی با سرانه ۴هزار و ۲۰۰ متر فضای ورزشی در پنج طبقه احداث شود. باید برای ورزش چنین نگاهی داشت و نباید اندوخته خود را به فروش رساند.

استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در سال ۱۴۰۱ در موضوع تکمیل پروژه‌های ورزشی، مجدداً به یک رکورد دست یافتیم و بخشی از اماکن تعطیل شده ناشی از نظارت ضعیف در سال‌های گذشته در سال ۱۴۰۱ به چرخه بهره‌برداری بازگشت و البته مکان‌هایی نیز در استان تهران وجود داشت که بیش از ۲۰ تا ۲۵ سال رها شده بود و هیچ کسی سراغ آنها نمی‌رفت و ما توانستیم در یک سال اخیر که شناسایی آنها تمام اماکنی که به‌ این صورت رها شده بودند را با تعریف طرح ورزشی طبقاتی استفاده بهینه را از این فضاها داشته باشیم. عدد جذب شده از سرمایه بخش خصوصی جهت تکمیل پروژه‌های ورزشی از ظرفیت ماده ۲۷ قانون الحاق، بسیار قابل ملاحظه است که انشاالله نتایج مثبت آن متعاقباً به استحضار مردم تهران خواهد رسید.

مساله باشگاه‌های مختلط در فضای مجازی مطرح می‌شود آیا صحت دارد؟ حتی این مساله برای ژیمناستیک هم مطرح شد.

ما چنین پدیده‌ای را در باشگاه‌های رسمی فعال در تهران نداریم، بلکه ممکن است بنابر اخبار واصله در دوران کرونا این مسئله اتفاق افتاده باشد که آنها هم فعالیت‌های غیررسمی دارند و به محض شناسایی شدن، فرآیند برخورد با این گونه موارد جهت پاکسازی فضای ورزش فوراً و سریع آغاز می‌شود.

چرا مربی ژیمناستیک که اقدام به برپایی باشگاه مختلط کرده بود هنوز کار می‌کند؟

در خصوص مربی مذکور این اتفاق قبل از دولت سیزدهم بوده اما من بررسی کردم که بلافاصله بعد از وایرال شدن این فیلم، شخص وزیر این موضوع را به من منتقل کرد. پس از بررسی مشخص شد که این اتفاق حدود دو و نیم سال قبل بوده و همان موقع پرونده تشکیل شده و بررسی‌های لازم در همان موقع انجام و حکم صادر و اجرا نیز شده و در این بابت ضمن نظارت دقیق و بررسی‌های لازم جای نگرانی وجود ندارد.

برای مقابله با سالن‌های ورزشی خانگی چه اقداماتی داشته‌اید؟

برای مقابله با این فعالیت باید از حمایت قانونی برخوردار بود. در این خصوص ۴۸ مرکز را شناسایی کردیم و در نشستی با محسن منصوری استاندار سابق تهران و معاون سیاسی آن در رابطه با فعالیت این باشگاه‌ها صحبت‌هایی داشتم. در این خصوص باید ظرفیت‌های قانونی ایجاد شود تا عوامل انتظامی امکان برخورد قانونی با این پدیده را داشته باشند و نیاز به برگزاری جلسات کارشناسی وجود دارد که البته این موارد انجام شده است.

به وضعیت برخی از هیات‌های استانی بپردازیم. سرپرست هیئت ژیمناستیک استان منصوب شد؟

برای معرفی سرپرست هیئت ژیمناستیک استان هیچ اختلاف و مشکلی با رئیس فدراسیون وجود ندارد. بلکه فدراسیون باید پذیرا باشد که مسئولیت ورزش استان با مدیرکل آن است. سید جمال قاضی یکی از شریف‌ترین افراد این ورزش هستند. او نه برای انتخابات هیئت نامزد است و نه اینکه بنا دارد ثبت‌نام کند. برای معرفی این فرد تنها به دنبال آن هستیم تا این هیئت را از بلاتکلیفی نجات دهیم. در این خصوص با سید محمد پولادگر و مریم کاظمی‌پور معاونان وزیر ورزش صحبت‌هایی در باب اختیارات این اداره کل در مجامع انتخاباتی هیئت‌ها مطرح شد که معاونان وزیر حق را به اداره کل ورزش و جوانان استان تهران دادند. قرار شد ۲نفر به عنوان نامزد سرپرستی هیئت به فدراسیون معرفی شوند تا پس از جمع بندی یک نفر این پست را تا برگزاری مجمع انتخاباتی در اختیار بگیرد.

حاشیه‌هایی نیز برای هیات کشتی استان تهران ایجاد شد و در نهایت عزیزی برکنار شد. دلیل این برکناری چه بود؟

نارضایتی در چند سال اخیر در بدنه کشتی تهران موج می‌زد و از روز نخست در این اداره کل بسیاری از پیشکسوتان و دلسوزان این ورزش با من تماس می‌گرفتند تا به این نابسامانی ورود کنم. در خصوص عزل عزیزی اعلام کردم که این عزل توسط اداره کل ورزش و جوانان استان تهران اتفاق نیفتاد بلکه این عزل توسط فدراسیون کشتی صورت گرفت و تهران هم با توجه به بررسی‌های صورت گرفته برای صلاحدید و پیشرفت کشتی استان تهران اعلام کرد آقای عزیزی می‌تواند در مسئولیت دیگری به عنوان مشاور مدیرکل ورزش و جوانان کمک کند.

آیا قبل از این برکناری نشستی با عزیزی داشتید؟

پیش از این برکناری چند نشست کارشناسی داشتم و نگرانی جامعه پیشکسوت کشتی را به صراحت به او منتقل کردم. پس از برکناری عزیزی انرژی زیادی در کشتی تهران آزاد شد و برای نخستین بار پس از سال‌ها ۶ آزادکار نوجوان تهران در المپیاد استعدادهای برتر کشور به دیدار فینال راه یافتند که در ۴ وزن قهرمان شدیم. در فرنگی نیز تیم تهران پس از خوزستان توانست به جایگاه دوم دست یابد.

واقعیت اینگونه نیست بلکه در زمان نام‌نویسی می‌توانست هر فردی به صورت آزادانه در مجمع انتخاباتی شرکت کند. پس از گزینش ۲ نفر به عنوان گزینه اصلی انتخاب شدند و من نیز پیش از این مجمع با هیچ یک از نامزدها کوچکترین تماس و صحبت نداشتم. در مجمع انتخاباتی هیات کشتی به دلیل آنکه نشست‌های بزرگ برای رشد سرانه ورزشی در استانداری تهران داشتم در مجمع مزبور حضور نیافتم و معاون ورزش استان به عنوان نایب رییس مجمع این فرآیند را برگزار کرد.

چرا شما به مسائل هیئت فوتبال تهران ورود نمی‌کنید؟

صراحتا می‌گویم که باید در حوزه فوتبال اصلاحاتی صورت بگیرد تا همانند کشتی انرژی‌های ذخیره شده در آن آزاد شود. در کشتی موقعی که بزرگان از جمله محمد بنا، اکبر فلاح، علیرضا رضایی و دیگر نفرات پای کار آمدند، انسجام شکل گرفت. تاکید من این است که این روند نیز باید برای فوتبال رخ دهد تا از تجربیات بزرگان فوتبال تهران استفاده شود. این رویکرد می‌تواند نقش خود را در پیشرفت فوتبال کشور ایفا کند.

مدارس فوتبال در نقاط مختلف کشور نیز حاشیه‌هایی دارند. آیا در تهران هم از این حاشیه‌ها دیده می‌شود؟

خوشبختانه در مدارس فوتبال استان تهران شاهد تخلفاتی نبودیم. یکی از موضوعاتی که از هیئت‌های ورزشی خواستیم پیوست فرهنگی برای فعالیت است. هیچ هیئتی بدون پیوست فرهنگی در رشته تخصصی خودش نباید حضور داشته باشد. این مسئله باعث می‌شود شاهد آدم‌های سالمی در ورزش باشیم، چرا که این قشر زحمتکش در شرایط مختلف به دنبال اعتلای ورزش استان تهران هستند.

در هشت ماهه نخست امسال ۳هزار و ۳۶۷ پروانه مجموعه ورزشی در استان تهران صادر شده است که این قابلیت‌ می‌تواند منجر به اشتغالزایی هم شود.

تهران چهار تیم در لیگ برتر فوتبال دارد، آیا حمایت از این تیم‌ها یکسان است؟

من جلساتی با مدیران عامل باشگاه‌های پرسپولیس، استقلال، هوادار و نماینده باشگاه پیکان داشتم. باید تیم‌های هوادار، پیکان و نیز سایپا مورد حمایت قرار بگیرند و برای این تیم‌ها کانون هواداری ایجاد کنیم. به همین منظور با مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران مذاکراتی صورت گرفته که بتوانیم با ایجاد تفاهم نامه‌هایی ظرفیت کانون هواداری برای این تیم‌های تهران ایجاد شود.

استان تهران با وجود پنج تیم در لیگ برتر و آزادگان از جمله استقلال، پرسپولیس، هوادار، پیکان و سایپا(در لیگ آزادگان) باعث شده تا نقش زیادی در فوتبال کشور داشته باشد. ۲باشگاه پرسپولیس و استقلال از پایگاه هواداری خوبی بهره مند هستند ولی بنا داریم تا حمایت دولت را برای سه تیم دیگر استان فراهم کنیم.

ورزشگاه تختی شرایط مناسبی ندارد، آیا اقداماتی برای بازسازی آن انجام شده است؟

برای مجموعه ورزشی تختی طرح جامع آماده شده و بر اساس طرح جامع بازسازی نوسازی سردر و محیط های پیرامونی، فضای سبز، اصلاح جاده تندرستی، زمین اسکیت، مجموعه ورزشی پارک آبی، زمین سوارکاری، پیست تخصصی دو و میدانی، زمین ویژه تیر و کمان، مجموعه خوابگاه ورزشی، ورزش‌های آبی، پیست اتومبیلرانی و موتور سواری و دوچرخه سواری، کمپ‌های فوتبال و فوتسال، مجموعه‌های ورزش‌های رزمی، سالن‌های ورزشی چندگانه و در مجموع یک پلن جامع که نیاز ورزش تهران را در حوزه همگانی و قهرمانی مرتفع کند.

قرار بر این است تا با برنامه ریزی کاشت چمن ورزشگاه اسفندماه امسال آغاز شود تا پس از سه چین این چمن طبیعی در تیرماه سال آینده به بهره‌برداری کامل برسد. در این خصوص با توجه به اینکه تیم‌های هوادار و ساپیا فاقد استادیوم هستند درنظر داریم تا مجموعه ورزشی تختی را در شرق تهران آماده برگزاری بازی‌های این تیم‌ها کنیم.

در ۲ فصل گذشته به علت نکات فنی از جمله آبکش، زهکشی و زیر سازی استاندارد این زمین هیچگونه فعالیت کاربردی نداشت بلکه با اصلاحات و برنامه‌ریزی لازم و همچنین در نظر گرفتن لوله‌های دفعی زمین استادیوم تختی را به بهره برداری کامل برسانیم. در خصوص سازه ورزشگاه نیز بررسی‌های کارشناسی و فنی صورت گرفت و در این خصوص سکو و سازه ورزشگاه هیچ مشکلی ناایمنی ندارد.

برخی نهادها مدعی بودند که بخشی از ورزشگاه تختی متعلق به آنهاست و قرار بود بخشی از این ورزشگاه را به تملک خودشان دربیاورند. داستان این ورزشگاه به کجا رسید؟

سند تک برگی مجموعه ورزشی تختی اخذ شده و هیچ مشکلی برای اینگونه ادعاهای مالکیت وجود ندارد. در گذشته ستاد اجرایی فرمان امام(ره) پیش از این با طرح دعوی در مراجع قضایی و ارائه سند مدعی مالکیت بخشی از زمین ورزشگاه تختی تهران شده بود. در این خصوص مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران از رفع این پرونده و موارد مشابه خبرداد.

مصاحبه با علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران چند روز پیش از سانحه بالگرد که باعث جراحت وی شد، انجام گرفت.

دسته بندی ها : طرفداری

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *