بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پرده‌برداری از وصیت ستاره سابق ایتالیا قبل از مرگ/ واکنش به آخرین درخواست ستاره فقید؛ باید با این کار از او تقدیر کنیم!

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۰:۲۱

روبرتو مانچینی در طول چند سال اخیر لحظات پر فراز و نشیب بسیاری را روی نیمکت تیم ملی ایتالیا سپری کرده است. 

او موفق شد با این تیم به قهرمانی در یورو ۲۰۲۰ برسد اما در نهایت نتوانست زمینه‌ صعود تیمش به رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را فراهم کند و همین باعث شد که ایتالیا برای دومین دوره پیاپی از حضور در این مسابقات بازبماند. 

در این بین، بیماری ویالی هم پس از پیروزی در فینال یورو ۲۰۲۰ برابر انگلیس رو به وخامت گذاشت و این موضوع از نظر احساسی هم روی این مربی ایتالیایی که رابطه بسیار نزدیکی از دوران حضورش در سامپدوریا با او داشت تاثیرگذار بود. 

اشک‌های شوق این دو نفر در آغوش هم پس از قهرمانی در یورو در جولای ۲۰۲۱ تبدیل به اشک‌های درد و رنج و ناراحتی در ژانویه سال جاری میلادی شد. مانچینی درباره آخرین دیدارش با او گفت: «در ماه دسامبر به لندن رفتم تا لوکا را ببینم. کمی ترسیده بودم. او به من گفت که حالش خوب است و جای نگرانی نیست. او کسی بود که سعی داشت به من روحیه بدهد. جانلوکا به من گفت که ما باید قهرمان جام جهانی ۲۰۲۶ شویم و او همیشه کنار ما خواهد بود. ما امیدواریم که بتوانیم خیلی زود یک پیروزی بزرگ را به او تقدیم کنیم.»

ایتالیا امشب در دیداری حساس و تماشایی باید در چارچوب رقابت‌های مرحله انتخابی یورو ۲۰۲۴ به مصاف تیم ملی انگلیس برود. 

این مطلب درباره ویالی را از دست ندهید: داستان زندگی یکی از خاص‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال/ روح زیبای بچه پولدار ایتالیایی

این مطلب را در مورد خانه اشرافی که ویالی در آن بزرگ شد، بخوانید: در وصف عمارت و زندگی اعیانی ستاره‌ای که درگذشت/ تصاویر خانه شاهانه‌ای که فکر نمی‌کنید یک بازیکن فوتبال در آن بزرگ شده باشد

جانلوکا ویالی و روبرتو مانچینی

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *