بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تیم ملی با ۱۰تایی کردن حریفش به جام جهانی رسید

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ فروردین ۱۴۰۲ | ۹:۰۹

در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران از ساعت ۱۷ در تایلند به مصاف بحرین رفت و با برتری پرگل ۱۰ بر ۰ برابر رقیب خود، به نیمه نهایی این رقابت‌ها راه یافت و سهمیه جام جهانی ۲۰۲۳ امارات را هم به دست آورد.

در این دیدار مسلم مسیگر (۲ بار)، سیدمهدی میرجلیلی (دروازه‌بان، ۲ بار) محمد مرادی، عباس رضایی، علی میرشکاری، امیرحسین اکبری، محمدعلی مختاری و احمد عبدالرسول (گل‌به خودی) برای ساحلی‌بازان ایران گلزنی کردند.

به این ترتیب شاگردان علی نادری با حضور در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا، بعد از دو دوره غیبت، حضور خود را در جام جهانی قطعی کردند. سهمیه آسیا در جام جهانی سه تیم بود که با توجه به اینکه جام جهانی در امارات برگزار می‌شود و امارات هم ساعاتی قبل توانست به نیمه نهایی راه یابد، به همین دلیل هر چهار تیم حاضر در نیمه نهایی به جام جهانی صعود خواهند کرد. تکلیف دو تیم باقی مانده فردا مشخص می‌شود.

صعود ساحلی‌بازان ایران به جام جهانی با دو رقمی کردن بحرین

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران تاکنون دو بار قهرمان جام ملت‌های آسیا شده و آخرین بار در سال ۲۰۱۷ به این عنوان دست یافته بود. ساحلی‌بازان ایران در سال ۲۰۱۹ به عنوان مدعی عنوان قهرمانی نتیجه خوبی کسب نکردند و به همین دلیل جام جهانی را هم از دست دادند. در سال ۲۰۲۱ هم به علت کرونا این مسابقات برگزار نشد.

بیشتر بخوانید
صدرنشینی فوتبال ساحلی ایران در گروه B جام ملت‌های آسیا/ امارات هم گلباران شد
قهرمانی ساحلی‌بازان ایران با شکست برزیل در جام بین‌قاره‌ای
شاگردان علی نادری در دور گروهی به ترتیب تیم‌های مالزی، ازبکستان و امارات را شکست دادند و توانستد ۳۲ گل بزنند و فقط ۹ گل دریافت کردند.

تیم ملی در مرحله نیمه نهایی این مسابقات به مصاف برنده دیدار عمان – چین می‌رود که فردا با هم دیدار خواهند کرد. این بازی شنبه (پنج فروردین ۱۴۰۲) برگزار می‌شود و برنده مسابقه به فینال صعود می‌کند. دیگر بازی این مرحله را هم امارات و برنده ژاپن – کویت برگزار می‌کنند.

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران که از قدرت‌های جهان به شمار می‌رود، آبان سال گذشته به مقام قهرمانی جام بین قاره‌ای دست یافت و در فینال برزیل را شکست داده بود. همچنین ایران در دور گروهی هم ژاپن، نایب قهرمان جام جهانی و قهرمان آسیا را شکست داد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *