بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شما نظر بدهید/ بهترین بازیکن فوتبال سال 1401 ایران کیست؟

منبع : خبرانلاین
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ فروردین ۱۴۰۲ | ۹:۰۴

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با ورق زدن آخرین برگ سال 1401 حالا زمان رسیدن به عملکرد ها و اتفاقاتی است که در این سال رقم خورده است. این قصه دنیای فوتبال را هم مستثنی نمی کند.در بین بازیکنان ایرانی افراد زیادی هستند که با توجه به عملکرد باشگاهی و ملی که در سال گذشته از خود بر جای گذاشته اند شایستگی این را دارند که عنوان بهترین بازیکن سال ایران را از آن خودشان کنند.

نظر شما در این باره چیست؟کدام بازیکن می تواند عنوان بهترین بازیکن فوتبال در سال 1401 را از آن خودش کند.

شما کاربران محترم خبرآنلاین می توانید نظرات خودتان را برای ما زیر همین مطلب بنویسید.

1: مهدی طارمی بازیکنی که با هیچ دلیل و منطفی نمی‌توان او را از بین نامزدهای بهترین بازیکن سال کنار گذاشت مهدی طارمی است. دلیل این انتخاب، درخشش ادامه‌دار طارمی در خط آتش پورتو و همچنین تیم ملی ایران در سال گذشته است. طارمی در فصل جاری نیز همانند فصل گذشته، تأثیرگذارترین بازیکن پورتو بود و تا لحظه نگارش این خبر، طی 39 دیداری که در تمام رقابت‌ها برای باشگاه پرتغالی به میدان رفت، آمار فوق‌العاده 22 گل و 12 پاس گل را در کارنامه‌اش ثبت کرد. مهاجم 30 ساله ایرانی طی سال گذشته در اوج پختگی قرار داشت و با وجود نمایش ناامیدکننده تیم ملی در جام جهانی 2022 قطر، یکی از آماده‌ترین بازیکنان ایران در این رقابت‌ها بود. بریس او مقابل انگلیس و پاس گلش مقابل ولز، هرگز از خاطر علاقه‌مندان به فوتبال در ایران نخواهد رفت. همچنین طارمی در لیگ قهرمانان اروپا نیز نمایش بسیار خوبی به نمایش گذاشت و موفق شد 5 گل و 2 پاس گل نیز در این رقابت‌ها به ثمر برساند تا نامش در میان 10 بازیکن تأثیرگذار این رقابت‌ها نیز قرار بگیرد.

2: علیرضا جهانبخش

علیرضا جهانبخش در راه رسیدن تیم ملی ایران به جام جهانی قطر نقش کلیدی داشت. او در سال گذشته مقابل لبنان یک گل به ثمر رساند و سپس مقابل سنگال در بازی دوستانه هم گلزنی کرد اما در جام جهانی عملکرد چندان خوبی نداشت. جهانبخش هم اکنون اط سوی امیر قلعه نویی به تیم ملی ایران دعوت شده است و یکی از کاپیتان های تیم ملی ایران محسوب می شود. او یکی از مخالفان اسکوچیچ برای ماندنش در تیم ملی بود. علیرضا جهانبخش در هلند به طرز عجیبی می درخشد. جهانبخش در بازی فاینورد سرعت ایجاد می کند و کمتر دیداری شده که جهانبخش تاثیری روی گل های این تیم نگذاشته باشد. جهانبخش در آخرین دیدار قاینورد هم که مقابل آزاکس بود پایه گذار برد 3-2 تیمش شد و یک پاس گل برای هم تیمی اش ساخت. او در هلند بر خلاف انگلیس احساس خوشحالی می کند. جهانبخش در این فصل برای فاینورد 4 گل و 5 پاس گل ساخته است.

3: علیرضا بیرانوند

بیرو پس از حضور حضور نا امید کننده در اروپا این فصل بار دیگر به فوتبال ایران بازگشت و نشان داد که همان دروازه بان قدیمی است. بیرانوند تا اینجای فصل با پرسپولیس عملکرد مطلوبی داشته و درفصل جاری کلین شیت‌های متعددی را در کارنامه خود ثبت کرده و درجام جهانی پس از مصدومیتی که برای او رخ داد فقط یک بازی مقابل آمریکا انجام داد. او با 12 گل خورده تا هفته بیست و سوم یکی از بهترین آمارهای لیگ را در اختیار دارد.

4: روزبه چشمی

بدون شک چشمی یکی از خاطره انگیز ترین لحظات سال 1401 را برای فوتبال ایران رقم زد. گلزنی در جام جهانی از پشت محوطه به تیم ملی ولز اتفاقی است که به راحتی از یاد کسی پاک نخواهد شد. 1401 برای روزبه سال بسیار خوبی به حساب می‌آید زیرا او علاوه بر گلزنی و حضور در جام جهانی، قهرمانی بدون باحت با استقلال را نیز تجربه کرد و همچنین در حال حاضر بار دیگر یکی از مدعیان اصلی لیگ به حساب می‌آیند.

5: رامین رضاییان

رامین نیز یکی از بازیکنان حاضر در جام جهانی 2022 قطر بود، بازیکنی که با آمدن کی روش بار دیگر جایگاه از دست رفته‌اش را در تیم ملی به دست آورد با حضور در قطر موفق به گلزنی نیز شد، اما درخشش رامین فقط در تیم ملی نبود و این بازیکن مهره اصلی تیم صدر نشین فعلی لیگ نیز به حساب می‌آید. حضور رامین رضاییان در تیم سپاهان امسال یکی از ابزار موفقیت تیم فوتبال سپاهان بوده است، سهم او در موفقیت تیم سپاهان به طور نسبی کمتر از 5 امتیاز برای این تیم نبوده است و در تلاش هستند که با مورایس زرد پوشان را بار دیگر به قهرمانی در لیگ برتر برسانند.

6: محمد عباس‌زاده

مهاجم مازندرانی تراکتور در فصل گذشته هم توانست 8 گل برای سرخ‌پوشان تبریزی به‌ثمر برساند اما نتوانست در کورس آقای گلی به کفش طلا برسد اما حالا در لیگ بیست‌ودوم شرایط برای عباس‌زاده متفاوت است و او شانس زیادی دارد تا بتواند در قامت بهترین گلزن، فصل را به پایان ببرد. نکته مهم، نگاهی به آمار و ارقام او در سال 1401 است که نشان می‌دهد ستاره تراکتور توانسته به عنوان برترین گلزن سال دست پیدا کند. عباس‌زاده در سال 1401، در 27 بازی لیگ برتری برای سرخ‌پوشان تبریزی به میدان رفت که توانست 13 گل بزند تا با ثبت آماری درخشان، برترین گلزن سال لقب گیرد و بالاتر از ستارگانی مثل شهریار مغانلو، رضا اسدی و محمدرضا آزادی قرار گیرد. ستاره تراکتور در شرایط برترین گلزن سال شده که نامش در فهرست جدید تیم ملی به چشم نمی‌خورد و عملکرد خوب او نتوانسته رضایت کادرفنی تیم ملی را جلب کند.

بیشتر بخوانید: لیست تیم ملی را دیدم سردرد گرفتم! عکس | پیام رامین رضاییان به کی‌روش پس از اعلام لیست تیم ملی عکس | واکنش جورجینا به شاهکار رونالدو در عربستان

257 251

دسته بندی ها : خبرانلاین
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *