بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ویکاریو هدف اصلی اینتر در صورت انتقال آندره اونانا به چلسی، منچستریونایتد یا تاتنهام

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ فروردین ۱۴۰۲ | ۰:۱۳

طرفداری | گولیلمو ویکاریو، دروازه بان ایتالیایی امپولی مورد توجه اینتر قرار گرفته است.

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، اینتر که آندره اونانا را به صورت رایگان به خدمت گرفت، قصد فروش او را ندارد اما می‌داند با توجه به شرایط مالی‌اش، مقاومت در مقابل یک پیشنهاد مهم و 60-70 میلیون یورویی ساده نخواهد بود. به همین دلیل است که این باشگاه گولیلمو ویکاریو، دروازه بان امپولی را به عنوان هدف اصلی خود در صورت فروش اونانا شناسایی و تماس‌های اولیه با مدیر برنامه‌های او را برقرار کرده است.

یوونتوس و چند باشگاه غیر ایتالیایی به ویژه در لیگ برتر انگلستان نیز ویکاریو را در رادار خود دارند و امپولی برای فروش او حداقل 20 میلیون یورو درخواست خواهد کرد. اینتر ویکاریو را مناسب‌ترین گزینه‌ بین ایتالیایی‌ها در نظر می‌گیرد زیرا او فیزیک و پتانسیل قابل توجهی دارد و علاوه بر این رابطه با امپولی پس از قرض دادن بازیکنانی مثل پینامونتی و ساتریانو عالی است. اونانا مورد توجه منچستریونایتد، چلسی و تاتنهام

اونانا که قرار بود ذخیره سمیر هندانوویچ باشد، توانست با عملکرد خوب خود دروازه‌بان با تجربه اسلوونیایی را از ابتدای اکتبر 2022 نیمکت نشین کند. گلر 26 ساله سابق آژاکس در اینتر احساس خوبی دارد و به جدایی نمی‌اندیشد اما این باعث نشده تیم های انگلیسی علاقه خود به او را نشان ندهند. نه فقط چلسی که به دنبال یافتن جایگزینی برای مندی است، بلکه منچستریونایتد که با وجود تمایل به حفظ دخیا نتوانسته قراردادش را تمدید کند هم اونانا را در بین اهداف خود دارد. تاتنهام نیز با توجه به اینکه قرارداد لوریس 36 ساله فقط تا انتهای فصل آینده معتبر است، نیم نگاهی به جذب گلر کامرونی نراتزوری خواهد داشت. 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *