بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

قلعه‌نویی و کاپیتان تیم ملی در مراسم معارفه تیموریان چه گفتند؟

منبع : خبرانلاین
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ فروردین ۱۴۰۲ | ۲۱:۲۹

پس از جدایی رحمان رضایی از کادرفنی تیم ملی فوتبال کشورمان، امیر قلعه‌نویی تصمیم گرفت آندرانیک تیموریان، کاپیتان اسبق تیم ملی را به عنوان جانشین وی معرفی کند.

مراسم معارفه مربی جدید تیم ملی عصر امروز در ساختمان پک برگزار شد.

قلعه‌نویی در زمان معرفی تیموریان به بازیکنان، اظهار داشت: او به عنوان یک بازیکن خوب و مربی جوان، دعوت ما را قبول کرد. به هر حال همان طور که آدم تیم‌سازی می‌کند، باید در بحث مربیگری هم برای تیم ملی پشتوانه‌سازی کند. کاری که در سال ۲۰۰۶ انجام دادیم باید در بخش مربیگری هم انجام بدهیم. ۱۵_۱۰نفر از همکاران ما در آن تیم نیز اکنون سرمربی و مربی هستند. آندو هم اکنون اضافه شده و امیدواریم کمک کند.

تیموریان نیز پس از صحبت‌های قلعه‌نویی، عنوان کرد: برای همه دوستان خوبم در تیم ملی آرزوی موفقیت دارم‌. امیدوارم کار بزرگی در کنار هم انجام بدهیم.

پس از حضور بازیکنان در زمین چمن، احسان حاج صفی ضمن تبریک به تیموریان، گفت: دیگر شما نیاز به معرفی ندارید زیرا سال‌ها برای تیم ملی زحمت کشیدید. امیدوارم تجارب خود را در اختیار ما بگذارید تا در این راه سختی که داریم به ما کمک کنید تا در جام ملت‌ها موفق باشیم و بتوانیم مردم را شاد کنیم.

بیشتر بخوانید: لیست تیم ملی را دیدم سردرد گرفتم! عکس | پیام رامین رضاییان به کی‌روش پس از اعلام لیست تیم ملی عکس | واکنش جورجینا به شاهکار رونالدو در عربستان

257 251

دسته بندی ها : خبرانلاین
برچسب ها :

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *