بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

جای امباپه باشم، از پی‌اس‌جی می‌روم

منبع : خبرانلاین
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ فروردین ۱۴۰۲ | ۲۰:۳۳

پاری سن ژرمن در مورد کیلیان امباپه بسیار بی‌قرار است. این مهاجم بزرگ تا ژوئن 2024 با پاری سن ژرمن قرارداد دارد و امکان تمدید این قرارداد برای یک سال دیگر وجود دارد. چند هفته است که ناصر الخلیفی و لوئیس کامپوس بیهوده منتظر بودند تا ببینند این مهاجم 24 ساله این گزینه را فعال می‌کند یا خیر.

اگر او بگوید که این کار را نمی‌کند، پاری سن ژرمن عملا مجبور خواهد شد این بازیکن را در تابستان امسال بفروشد، زیرا او می‌تواند در ژانویه با هر تیمی که بخواهد قرارداد ببندد و همه می‌دانند که پیوند رئال مادرید و کیلیان امباپه هرگز به طور کامل قطع نشده و فقط به زمان بستگی دارد.

پی‌اس‌جی در فصل جاری با امباپه شانس قهرمانی در همه رقابت‌ها به غیر از لیگ را از دست داده؛ در حالی که انتظارات از آن‌ها بسیار بالا بود. فیلیپ لام، اسطوره بایرن و فوتبال آلمان، معتقد است امباپه باید پی‌اس‌جی را ترک کند.

او به نشریه اکیپ گفت: «مورد کیلیان امباپه یک داستان خاص و متفاوت است. او مطمئناً ویژگی‌های یک بازیکن در کلاس جهانی را دارد؛ اما استعداد و توانایی‌های او با بقیه اعضای تیم ادغام نمی‌شود. او در مونیخ و برابر بایرن فقط منتظر بود تا توپ به پایش برسد. نمی‌توانم تصور کنم که اگر امباپه خارج از پاری سن ژرمن بود، چقدر در فوتبالش پیشرفت می‌کرد. جای امباپه باشم، پاریس را ترک می‌کنم.»

لام ادامه داد: «امباپه در تیم ملی فرانسه بازیکنی متفاوت می‌شود و در واقع مثل لیونل مسی برای تیم ملی آرژانتین است. پی‌اس‌جی امباپه، مسی و نیمار را دارد ولی نمی‌داند چطور از توانایی‌هایشان استفاده کند. پی‌اس‌جی یک تیم به معنای واقعی کلمه نیست. می‌توان به مارکو وراتی و سرخیو راموس هم اشاره کرد. هر دو فوق‌العاده‌اند ولی در پی‌اس‌جی نمی‌توانند کیفیت واقعی خود را نشان دهند.»

بیشتر بخوانید: لیست تیم ملی را دیدم سردرد گرفتم! عکس | پیام رامین رضاییان به کی‌روش پس از اعلام لیست تیم ملی عکس | واکنش جورجینا به شاهکار رونالدو در عربستان

257 251

دسته بندی ها : خبرانلاین
برچسب ها : ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *