بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سادیو مانه تاکنون در بایرن مونیخ انتظارات را از خود برآورده نکرده است

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۵:۱۷

سادیو مانه که با امیدهای زیادی از لیورپول به بایرن مونیخ پیوست، تاکنون نتوانسته دوران درخشان خود را در باشگاه جدیدش نیز تکرار کند. این ستاره سنگالی تاکنون در 28 بازی، 11 گل زده و 5 پاس گل داده است. آمار و عملکردی که از دید باواریایی‌ها چندان راضی کننده نیست.

طرفداری | به گزارش کری هاو از اشپورت آینس، سادیو مانه در جریان شکست 2-1 مقابل بایرلورکوزن، یکی از ضعیف‌ترین بازیکنان بایرن مونیخ بود و در شروع نیمه دوم نیز تعویض شد. یولیان ناگلزمان و مدیران باشگاه، انتظارات بیش‌تری از بازیکن سال آفریقا دارند که برای او حداقل 32 میلیون یورو هزینه کرده‌اند. با این حال، مانه برای سه ماه و نیم به دلیل مصدومیت و انجام عمل جراحی، از میادین دور بود و هنوز نتوانسته آمادگی‌اش را به دست بیاورد و در دوئل‌های یک به یک، به ندرت برنده می‌شود. موضوعی که چندین بار در تیم و حین تمرینات، مورد توجه دیگران قرار گرفته است.

مانه با پشتکار زیادی هنگام نداشتن مالکیت توپ کار می‌کند اما برای حفظ مالکیت، به سختی می‌تواند برای تیم موثر واقع شود. او همچنین فاقد سرعت بالا است و نمی‌تواند استارت‌های انفجاری داشته باشد، ویژگی‌هایی که برای سال‌ها، او را در لیورپول متمایز از دیگران کرده بود. واقعیت این است که مانه به طور میانگین در هر فصل در 50 بازی برای لیورپول به میدان رفته و در این مدت تنها 13 بازی را از دست داده است. امکان دارد سبک فوتبال یورگن کلوپ، انرژی او را تخلیه کرده باشد. مقابل دروازه نیز، مانه تمام کنندگی خوبی ندارد. این ستاره سنگالی در 18 بازی در بوندسلیگا، 48 شوت به سمت دروازه زده اما به طور میانگین، هر هشت شوت یک بار، ضربه‌های او در چارچوب هستند. او تنها پنج موقعیت از 10 موقعیت بزرگی که به دست آورده را تبدیل به گل کرده که این نشان دهنده عدم تمرکز او است. نارضایتی سادیو مانه از نقشش در بایرن مونیخ

اما همچنین نقش تاکتیکی او در بایرن مونیخ، متفاوت از لیورپول است. در حالی که کلوپ از او به عنوان یک وینگر چپ همراه با پشتیبانی اندرو رابرتسون، استفاده می‌کرد اما زیر نظر یولیان ناگلزمان، او اغلب به عنوان مهاجم آزاد در نیم فضاها باید حضور داشته باشد زیرا مسئولیت وینگر چپ در سیستم سه دفاعه، به عهده آلفونسو دیویس است. مانه از داشتن چنین نقشی خوشحال نیست. او احساس می‌کند در تیم جا نیفتاده است. در زمان داشتن مالکیت توپ، فضای زیادی در اختیارش نیست و در پست مهاجم نیز،مدام در موقعیت آفساید قرار می‌گیرد. ناگلزمان و مدیران بایرن امیدوارند که این بازیکن به سرعت شرایطش تغییر کند و در بازی مقابل دورتموند، در بهترین فرمش قرار داشته باشد.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *