بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

از ترک پاری سن ژرمن پشیمان شدم

منبع : خبرانلاین
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ فروردین ۱۴۰۲ | ۱:۲۵

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ جانلوییجی بوفون، دروازه‌بان تمام‌نشدنی فوتبال ایتالیا که همه او نماد یوونتوس می‌دانند، در فصل 19-2018 برای پاری سن ژرمن بازی کرد که این فصل ورزشی برای بوفون بسیار خاطره‌انگیز و جالب بوده است.

جانلوییجی بوفون 45 ساله که هم‌اکنون درون دروازه پارما می‌ایستد، در تابستان 2019 قراردادش را با پاری سن ژرمن تمدید نکرد و حاضر شد به عنوان دروازه‌بان ذخیره به یوونتوس برگردد. بازگشت بوفون به یووه در حالی بود که او می‌توانست در پاری سن ژرمن هم به عنوان ذخیره آلفونس آرئولا به فعالیتش ادامه دهد اما این را نپذیرفت. گفت‌وگوی جانلوییجی بوفون با آنتونیو کاسانو و کریستین ویری در برنامه بوبو تی‌وی را به نقل از وب‌سایت گل ایتالیا می‌خوانید:

تجربه زندگی‌ در پاریس بهترین تجربه عمرم بود. باید بگویم ترک پاری سن ژرمن احتمالا بزرگ‌ترین اشتباه دوران فوتبالم بوده است. باور داشتم که این تصمیم می‌تواند دیوانه‌وار باشد اما به هر صورت از پاری سن ژرمن جدا شدم و از گرفتن 10 میلیون یورو صرف‌نظر کردم.

بوفون در خصوص علت جدایی‌اش از پاری سن ژرمن گفت:

آن‌ها به من گفتند جیجی، ما از داشتن تو خیلی خوش‌حالیم اما قرار نیست در لیگ قهرمانان اروپا بازی کنی چون آرئولا بازی خواهد کرد. من با خودم گفتم این عادلانه نیست. در ورزش هرکس که شایستگی‌اش را داشته باشد بازی می‌کند، پس چرا این‌جا حضور دارم؟ اگر قرار بود بازی نکنم، در یوونتوس هم می‌توانستم این شرایط را داشته باشم. در نهایت هم به خانه‌ام، یوونتوس، برگشتم. موضوع احترام است. نمی‌توانید به بوفون بگویید قرار نیست فصل آینده بازی نکنی. می‌توانستند به من بگویند سال آینده اگر خوب باشی بازی می‌کنی. این درست نبود که از ماه مارس بگویند قرار نیست از سال بعد درون دروازه بایستی. این دیگر چه بازی‌ای است؟ این دیگر ورزش نبود.

دروازه‌بان کنونی پارما تجربه زندگی در پاریس را این‌گونه توصیف می‌کند:

از تصمیمم [برای ترک پاری سن ژرمن] پشیمان شدم اما مفتخر هم بودم چون آن‌ها از آرئولا راضی نبودند و کیلور ناواس را گرفتند. جدا از بحث ورزش، زندگی در پاریس بزرگ‌ترین تجربه عمرم بود. من ایتالیا، خانه‌ام را ترک کردم و حس می‌کردم در مرکز جهان هستم. می‌توانستم فرانسوی حرف بزنم و با مردم در خیابان صحبت کنم. در روز تعطیل، ماشین گرفتم و تنهایی به موزه رفتم. غیر از بازی در بالاترین سطح، احساس یک مرد راضی را هم داشتم. حضور در پاریس زیباترین تجربه زندگی من بود. حتی امروز هم فرزندانم از من می‌پرسند که چرا پاریس را ترک کردیم.

جیجی بوفون که نزدیک به دو دهه درون دروازه یوونتوس ایستاد، در خصوص حسرت بزرگ ورزشی خود گفت:

سطح فوتبالی که در پاری سن ژرمن دیدم را دیگر هرگز در زندگی‌ام نخواهم دید. ما از بازی در لیگ قهرمانان اروپا احساس اطمینان می‌کردیم و به خودمان می‌گفتیم امسال قرار است قهرمان شویم چون از همه قوی‌تر هستیم. این را به همسر و مدیربرنامه‌هایم هم گفته بودم. اگرچه همه چیز را خراب کردیم. منچستریونایتد با چند بچه به پاریس آمد و غیر از دخیا، رشفورد و لوکاکو بقیه بازیکنانش بسیار جوان بودند. از نظر ذهنی خراب کردیم و حذف برابر منچستریونایتد احتمالا بزرگ‌ترین حسرت دوران فوتبالم است. ما خیلی خیلی قوی بودیم اما نشد.

بیشتر بخوانید: لیست تیم ملی را دیدم سردرد گرفتم! عکس | پیام رامین رضاییان به کی‌روش پس از اعلام لیست تیم ملی عکس | واکنش جورجینا به شاهکار رونالدو در عربستان

257 251

دسته بندی ها : خبرانلاین
برچسب ها :

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *