بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

نقره‌داغ هوادار فوتبال/ رفتار جنجالی با ستاره سرشناس گران تمام شد!

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ فروردین ۱۴۰۲ | ۲۲:۰۵

رئال مادرید ۴۵ روز پیش در زمین مایورکا با یک گل شکست خورد و وینیسیوس نیز یکی از تلخ‌ترین روزهای فوتبالی خود را تجربه کرد. او در طول بازی بارها با خطای بازیکنان مایورکا روبه‌رو شد و شعارهای نژادپرستانه زیادی نیز علیه او سر داده شد.

امروز و با اعلام رسمی باشگاه مایورکا، هواداری که به وینیسیوس توهین نژادپرستانه کرده بود، سه سال از حضور در ورزشگاه مایورکا محروم خواهد بود و کارت هواداری او نیز باطل شده است. این هوادار دو هفته بعد و در جریان بازی مایورکا-ویارئال، به سامی چوکوئزه، مهاجم ویارئال، نیز توهین نژادپرستانه کرده بود.

نقره‌داغ هوادار فوتبال/ رفتار جنجالی با وینیسیوس گران تمام شد!

وینیسیوس در بازی برابر مایورکا هدف اول خطاهای مافئو و رایو بود. این دو بازیکن مایورکا تنها در نیمه اول، چهار بار روی مهاجم برزیلی رئال خطا کردند. وقتی سوت پایان نیمه اول به صدا درآمد، مهاجم برزیلی که هواداران مایورکا به شدت مشغول شعار دادن علیه او بودند، قبل از ورود به تونل ورزشگاه، به سمت آن‌ها برگشت و آرم رئال مادرید که روی پیراهنش نقش بسته بود را نشان داد تا باعث عصبانیت بیشتر هواداران مایورکا شود. در نیمه دوم نیز شعارها علیه او ادامه داشت و همه آن اتفاقات در نهایت روی کیفیت فنی وینیسیوس نقش منفی داشت و او نتوانست درخشش همیشگی را داشته باشد.

نقره‌داغ هوادار فوتبال/ رفتار جنجالی با وینیسیوس گران تمام شد!

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *